Nowy Top Gear ruszy później
Zła wiadomość dla wszystkich fanów oczekujących serii Top Gear z nową ekipą prowadzących. Emisja opóźni się o kilka tygodni, a pierwszy sezon będzie krótszy o dwa odcinki.
Jak donoszą brytyjskie źródła, emisja nowego sezonu nie nastąpi 8 maja, jak początkowo zakładano. Nowy termin emisji to 22 maja. To jednak nie koniec złych wieści. Pierwszy sezon zostanie skrócony o dwa odcinki z niewiadomych przyczyn. W kuluarach mówi się o problemach Chrisa Evansa z szybką jazdą. Jakiś czas temu pojawiły się informacje, że po kilku kółkach na torze objawiła się u niego choroba lokomocyjna.
Z ekipy nowego Top Gear po pięciu miesiącach współpracy wykruszyła się producent wykonawcza, Lisa Clark. W międzyczasie zaprezentowano całą ekipę prowadzących. Do Chrisa Evansa dołączyli: Matt LeBlanc, Chris Harris, Sabine Schmitz, Eddie Jordan i Rory Reid.
Początkowo zakładano, że pierwsza seria nowego Top Gear będzie się składała z ośmiu odcinków. Jednak skrócono ją o dwa epizody. Jednak kontrakt Chrisa Evansa zakłada wyprodukowanie 16 części w ciągu dwóch sezonów, dlatego można się spodziewać, że brakujące dwa zostaną wyprodukowane w późniejszym czasie.
Kolejnym problemem BBC będzie premiera, która zbiega się z olimpiadą W Rio oraz imprezą piłkarską Euro 2016, które mogą przyćmić zainteresowanie wokół show. Z kolei jesienią konkurencyjna ekipa pod dowództwem Clarksona rusza z serią wyprodukowaną dla Amazona.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: