
Nowy Opel Astra Sports Tourer – mniejszy od poprzednika, ale za to hybrydowy. Co oferuje kombi?
Kilka miesięcy po premierze nowego Opla Astry, niemiecki producent prezentuje jego odpowiednika w wersji Sport Tourer.
Nowe samochody zazwyczaj są większe od swoich poprzedników, ale nie tym przypadku. Nowy Opel Astra Sports Tourer jest aż o 60 mm krótszy (ma 4642 mm długości) od auta, które zastępuje, między innymi przez krótszy przedni zwis. Zwiększył się za to rozstaw osi i to aż o 70 mm (2732 mm). Bagażnik ma liczyć od 608 do 1634 litrów, w przypadku złożenia tylnych siedzeń (można je dzielić 40/20/40).

Co warte odnotowania, w bagażniku nowością ma być opcjonalna ruchoma podłoga Intelli-Space, która ułatwi między innymi. dostęp do zestawu naprawczego czy apteczki z tylnego siedzenia, bez konieczności rozpakowywania całego bagażnika.

Opel Astra Sports Tourer – gama jednostek napędowych
Pod maską nowego Opla Astry Sports Tourer poza klasycznym silnikami benzynowymi i dieslami, znajdą się po raz pierwszy w historii modelu hybrydy plug-in o mocy 180 KM i 225 KM. Konwencjonalne silniki będą generować od 110 do 130 KM i będą parowane z 6-biegową skrzynią manualną lub 8-stopniowym automatem (w przypadku mocniejszych wersji).
Na więcej szczegółów dotyczących między innymi danych technicznych czy cen, musimy jeszcze poczekać. W salonach nowy Opel Astra Sports Tourer powinien pojawić się pod koniec wiosny przyszłego roku.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: