Nowe – młodzieżowe oblicze Chryslera

Producent marki Chrysler wie jak zrobić wokół siebie zamieszanie. Przedstawiamy teledysk oraz spot reklamowy, które w ciągu zaledwie miesiąca skierowały wzrok milionów na auta tej marki.

Kim jest Rebecca Black? Do niedawna nastolatka jakich wiele, od miesiąca celebrytka, która dzięki wideoklipowi do piosenki „Friday” zdobyła w ciągu niecałych 30 dni ponad 57 milionów odsłon na You Tube. Chociaż muzycznie nic nie łączy jej z raperem Eminemem, który wystąpił w spocie reklamowym producenta, w równej mierze przyczyniła się do propogowania wizerunku marki Chrysler.

Pomijając banalne teksty oraz ocenę strony muzycznej trzeba przyznać, że z pewnością dzięki tej produkcji Chrysler na stałe zagościł w  świadomości młodego odbiorcy. Chrysler Sebring Cabrio i Jeep Liberty – używane w filmie – z pewnością stały się obiektem pożądania przyszłych kierowców.

Zachwyt nastolatków jak zwykle poszedł w parze z oburzeniem starszego pokolenia, które głośno krytykuje lekceważenie zasad bezpieczeństwa i jednocześnie propagowanie jazdy bez zapiętętych  pasów. Jednak w myśl zasady ” nie ważne jak o nas mówią, ważne że w ogóle mówią”, Chrysler już liczy zyski z potencjalnej przyszłej sprzedaży.

W naszej ocenie bardziej trafioną próbą zwiększenia popularności marki była z Eminem przy produkcji spotu reklamowego. Raper przemieszcza się Chryslerem 200 poprzez chłodne ulice Detroit. Piosenka przewodnia pochodzi z kinowego hitu „Ósma Mila”. Jego  pierwsza odsłona nastąpiła podczas największej imprezy sportowej w USA czyli Super Bowl, co kosztowało Chryslera 10 milionów dolarów.

Klip nie tylko trafia w gusta młodej widowni, ale również porusza serca wszystkich, którzy pamiętają lata świetności Detroit – kiedyś potęgi motoryzacyjnej.

 

 

 

 

 

 

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze