Nowe – młodzieżowe oblicze Chryslera
Producent marki Chrysler wie jak zrobić wokół siebie zamieszanie. Przedstawiamy teledysk oraz spot reklamowy, które w ciągu zaledwie miesiąca skierowały wzrok milionów na auta tej marki.
Kim jest Rebecca Black? Do niedawna nastolatka jakich wiele, od miesiąca celebrytka, która dzięki wideoklipowi do piosenki „Friday” zdobyła w ciągu niecałych 30 dni ponad 57 milionów odsłon na You Tube. Chociaż muzycznie nic nie łączy jej z raperem Eminemem, który wystąpił w spocie reklamowym producenta, w równej mierze przyczyniła się do propogowania wizerunku marki Chrysler.
Pomijając banalne teksty oraz ocenę strony muzycznej trzeba przyznać, że z pewnością dzięki tej produkcji Chrysler na stałe zagościł w świadomości młodego odbiorcy. Chrysler Sebring Cabrio i Jeep Liberty – używane w filmie – z pewnością stały się obiektem pożądania przyszłych kierowców.
Najnowsze
-
Co dalej z budową dróg S6 oraz S11? Sejm podsumował obecny stan prac
Niedawno odbyło się posiedzenie Parlamentarnego Zespołu ds. Budowy S6 i S11, podczas którego rozmawiano na temat kolejnych działań w sprawie budowy nowych odcinków tych istotnych dróg ekspresowych. Podsumowanie dotychczasowych prac, zaprezentowano na posiedzeniu sejmu. -
Wielu kierowców popełnia ten błąd podczas odśnieżania auta. Grozi za to mandat i to nie jeden
-
Czy płyn do spryskiwaczy może oszukać alkomat? Ten kierowca przekonał się o tym na własnej skórze
-
To będzie kręgosłup województwa. Co wiemy o budowie drogi S16?
-
Zaskoczenie na stacjach. Chodzi o ceny paliw
Zostaw komentarz: