Nowe BMW 4 Cabrio – esencją jest otoczenie. Galeria
Ledwo do Polski przyjechały pierwsze egzemplarze BMW 4 Coupe, a już w USA pokazano czwórkę w wersji kabriolet.
BMW słynie z dostarczania kierowcom radości z jazdy. Naprawdę trudno się z tym niezgodzić. Co jest kwintesencją tej marki? Klasyczny napęd (na tylną oś), wielokrotnie nagradzane jednostki napędowe, idealnie zestrojone zawieszenie do rodzaju pojazdu i nieco przewidywalny, ale zawsze zachwycający fanów marki design. Dla przeciwników bawarskiego brandu, lub osób, które podchodzą do niego stereotypowo zapewne przydałby się wreszcie taki model, na którym można by było „wieszać psy”.
Jak wygląda i jak jest wyposażone BMW 4 Coupe – czytaj tutaj. |
BMW 4 Cabrio |
![]() |
fot. BMW |
A tu znów, przekornie, BMW pokazuje kolejne piękne auto, do którego będą wzdychać miliony kierowców – BMW 4 Cabrio. Nie ważne, że zwykle wersja kabriolet jest cięższa od coupe, że mniej ekonomiczna jeśli chodzi o zużycie paliwa, że nadwozie zwraca uwagę przechodniów – może to właśnie o to chodzi?
Gdy spojrzeć na sylwetkę nowego BMW 4 Cabrio z boku – choć to może zbyt daleko posunięte porównanie – ale można odnaleźć w niej kształt jednego z najlepiej sprzedających się kabrioletów BMW – serii E30 z końca lat 80. Skoro wtedy się udało, to być może teraz również? Nie zdziwiłby nas sukces tego modelu, właśnie dlatego, że ma ten ulotny, ponadczasowy styl. Że długo się nie opatrzy, że pewnie za 20 lat będzie postrzegany jako równie piękny, jak obecnie.
BMW 4 Cabrio |
![]() |
fot. BMW
|
Nowe BMW 4 Cabrio będzie oferowane na rynku amerykańskim w dwóch wariantach modelowych: BMW 428i wyposażone w obsypany nagrodami 2-litrowy, 4 cylindrowy silnik TwinPower Turbo oraz BMW 435i z 3-litrową, rzędową szóstką TwinPower Turbo. Oba modele zostaną skonfigurowane z 8-biegową skrzynią automatyczną, a w 428i pojawi sie także opcjonalny napęd xDrive. W Stanach ceny BMW 428i Convertible zaczynają się od 49,675 dolarów (BMW 435i Convertible 55,825 dolarów). Samochody pojawią się w amerykańskich salonach w pierwszym kwartale 2014 roku.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: