Na autostradzie spłonął tir z przesyłkami!

Jeśli ostatnio zamawialiście coś wysyłkowo, to istnieje ryzyko, że przesyłka do was nie dotrze. Wszystko przez nieszczęśliwe zdarzenie.

Jak poinformował Komisariat Autostradowy Policji w Krakowie, zdarzenie miało miejsce na 387 kilometrze autostrady A4, za węzłem Rudno w kierunku Krakowa. To tam doszło do pożaru ciągnika siodłowego z naczepą.

W Sylwestra we Francji spalono setki samochodów… bo taka jest tradycja

Działo się to około godziny 2 w nocy, a ogień widać było z daleka. Zajął on zarówno naczepę, jak i szoferkę ciągnika. Kierowcy na szczęście udało się uciec w porę. Akcja gaśnicza zakończyła się dopiero dwie godziny po pojawieniu się pożaru.

Auto elektryczne stanęło w płomieniach i podpaliło dwa inne pojazdy!

Ogień strawił większość przewożonego towaru. Były to przesyłki kurierskie, więc istnieje ryzyko, że jeśli ostatnio zamawiany towar do was nie dotrze, może okazać się, iż spłonął na autostradzie.

Najnowsze

Rowerzysta poważnie uszkodził auto i próbował uciec. Później nie było lepiej

Jeżeli kiedyś jakiś urażony rowerzysta zapyta was, dlaczego kierowcy tak się uwzięli na cyklistów i tak ich nie lubią, to pokażcie mu to nagranie i opis tej sytuacji.

Kierowca auta z kamerą chciał skręcić w prawo na zielonej strzałce. Gdy się zapaliła, a po przejściu przejechał rowerzysta (klasyka), ruszył. Nagle słychać głośny trzask. To kolejny rowerzysta, który nie miał żadnego oświetlenia i nawet nie zwolnił, przejeżdżając po pasach. Rozbija szybę (odłamki lekko ranią kierowcę), wgniata drzwi, belkę nad drzwiami oraz niszczy lusterko.

Rowerzysta najpierw skopał auto, a potem uderzył w nie rowerem!

Co się dzieje w sytuacji, gdy do podobnego zdarzenia dochodzi z innym kierowcą samochodu lub motocyklistą? Zjeżdża się na bok, spisuje oświadczenie i naprawia pojazd z OC sprawcy. Rowerzysta tymczasem próbuje uciec, ale na szczęście poszkodowany dogonił go na nogach. Wybaczcie generalizację, ale takie zachowanie cyklisty nas (niestety) nie dziwi.

Dlaczego „kolarze” nie jeżdżą po drogach dla rowerów – wyjaśnia „król rowerów”

Na miejsce została wezwana policja orzekła winę rowerzysty i… nic. Rowerzysta nie musi mieć OC, więc albo zapłaci wam za naprawę z dobrej woli, albo musicie ścigać go z powództwa cywilnego i przygotować się na długi proces sądowy. Ten rowerzysta przez pół roku nie reagował na wezwania, aż wreszcie… podał numer polisy! Czyli był ubezpieczony, a i tak nie zamierzał ponieść odpowiedzialności za swoje czyny! Jak nazwać takiego człowieka?

Ubezpieczyciel wypłacił odszkodowanie, ale mocno zaniżone. Jakże typowe. Dopiero odwołanie poparte opinią rzeczoznawcy, poskutkowało pokryciem całości kosztów naprawy.

Nasz znajomy rowerzysta chce się pogrążyć? Tak dokładnie swoich wykroczeń jeszcze nie rejestrował

Drodzy rowerzyści, zastanówcie się nad tym przykładem i postawcie się w sytuacji tego kierowcy. Wyobraźcie sobie, że to wam ktoś uszkodził samochód i nie reaguje na wezwania do poniesienia odpowiedzialności za swoje czyny. Niczym przedszkolak, a nie człowiek dorosły. Nie możecie tak uszkodzonym samochodem jeździć, a wymiana kompletnych drzwi razem z szybą, lusterkiem oraz lakierowaniem to spory wydatek. Ponadto jeśli lakiernik nie wycieniuje wam błotnika i drugich drzwi (dodatkowy koszt), to nowy element będzie się wyróżniał i bardzo utrudni wam późniejszą sprzedaż tego auta. Musicie albo zapłacić za wszystko z własnej kieszeni i liczyć, że kiedyś pieniądze odzyskacie, albo czekać na odszkodowanie, przez długi czas nie używając samochodu. Plus musicie tracić czas i nerwy na pisma, odwołania, płacić za opinię rzeczoznawcy i zasięgać porady prawnej przed planowanym procesem.

https://www.youtube.com/watch?v=3CscxTgVskY

Najnowsze

Nieudolny motocyklista bardzo się spieszył. Przez niego mógł zginąć kierowca osobówki!

Nagłe nadejście wiosny sprawiło, że na drogi wyjechało wielu motocyklistów. Niestety nie wszyscy zdążyli odświeżyć swoje umiejętności po zimie. O ile je kiedyś mieli.

Motocyklista doskonale wiedział, że zbliża się do skrzyżowania z drogą z pierwszeństwem. Zdrowy rozsądek podpowiadałby, żeby zwolnić, ale on chciał jeszcze zdążyć wyprzedzić kierowcę samochodu. Zdążył. Pytanie czy było warto.

Złodzieje masowo kradną katalizatory! W Polsce to prawdziwa plaga

Rider za późno zaczął hamować i prawie przewrócił się próbując jednocześnie zmniejszyć prędkość oraz skręcać. Wjechał na drogę z pierwszeństwem prosto przed maskę kierowcy Mercedesa, który błyskawicznie zwolnił i skręcił w lewo, ratując motocyklistę. Z naprzeciwka właśnie jechał tir. Gdyby skręcił trochę bardziej, zderzyłby się czołowo z ciągnikiem siodłowym. A tego mógłby nie przeżyć.

Najnowsze

Karolina Chojnacka

BMW Serii 5 po kuracji u AC Schnitzer. Maksymalny sportowy charakter i innowacje, które nie znają granic

Modelami G30 i G31 Serii 5 LCI BMW podniosło poprzeczkę w klasie biznes. Specjalista ds. tuningu, firma AC Schnitzer, postawiła sobie za cel przesunięcie tej granicy jeszcze dalej i przedstawia kompletny program modyfikacji dla modeli LCI Serii 5.

„Innowacje, które nie znają granic” – z takim założeniem inżynierowie AC Schnitzer pracowali nad ulepszeniami wydajności sedanów Serii 5 (G30) i touring (G31). I podeszli do swojego zadania na poważnie.

Pakiet AC Schnitzer dla BMW Serii 5

Przeczytaj też: BMW X6 jest jeszcze bardziej charakterne! Zobaczcie, jak wygląda po kuracji w warsztacie AC Schnitzer

Więcej dynamiki. Więcej sportowych wrażeń. Więcej elegancji. Modele LCI Serii 5 po kuracji u AC Schnitzer wyznaczają nowe standardy dla pojazdów nadających się do codziennej jazdy, ale także do jazdy po torze wyścigowym.

Po modyfikacjach moc BMW 540i wzrasta z 333 KM do imponujących 400 KM, a zmiany, które zaszły w M550i oznaczają wzrost mocy z 530 KM do 620 KM.

Pakiet AC Schnitzer dla BMW Serii 5

Bezgraniczną i sportową radość z jazdy wspierają elementy aerodynamiczne, których nie powinno zabraknąć w żadnym pojeździe, wyjeżdżającym z warsztatu AC Schnitzer.

AC Schnitzer zapewnia też obu modelom podwójny sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, każdy z dwiema chromowanymi lub czarnymi rurami wydechowymi „Sport” lub „Carbon Sport”. Zestawy sprężyn zawieszenia AC Schnitzer, które pozwalają na obniżenie o około 25-35 mm (przód /tył) w porównaniu ze standardowym samochodem, są również dostępne dla wszystkich modeli.

Przeczytaj też: „The Eight” z pakietem sportowym od AC Schnitzer

We wnętrzu pojazdu znajdują się sportowe akcesoria o wysokich walorach estetycznych. Zestaw aluminiowych łopatek zmiany biegów AC Schnitzer, pedały i dopasowany podnóżek, aluminiowa osłona kontrolera BMW iDrive „Black Line” oraz uchwyt na klucze AC Schnitzer zapewniają równowagę między sportowym charakterem a elegancją.

Najnowsze

Karolina Chojnacka

Kolizja Tesli z BMW. TeslaCam udowania, kto jest winny

Kierowca BMW twierdzi, że to wina kierowcy Tesli. Kierowca Tesli twierdzi, że to wina kierowcy BMW. Kto ma rację? Sytuację wyjaśnia TeslaCam.

Czy warto zainwestować w kamerę samochodową lub rejestrator jazdy? Jeśli wciąż się nad tym zastanawiacie, to ta sytuacja rozwieje wasze wątpliwości. Czasami, gdy zdarzy się stłuczka czy wypadek, trudno jest ustalić kto jest winy. Zwłaszcza, gdy nie ma świadków, a sprawca wrażenia z premedytacją okłamuje policję. I tak było właśnie w tym wypadku.

Przeczytaj też: Kierowcy codziennie przesyłają policji ponad 35 filmów z kamer samochodowych

Samochody Tesli mają wbudowaną kamerę samochodową, tzw. TeslaCam, która już nie raz udowodniła swoją przydatność. I dokładnie tak było teraz.  Na filmiku widzimy, jak kierowca BWM doprowadza do kolizji z Teslą Model 3, a następnie oskarża kierowcę Tesli o spowodowanie wypadku. W tym momencie do akcji wkracza TeslaCam, która udowadnia, kto naprawdę jest winny.

Przeczytaj też: Tesla kontra Tesla. Który wariant Tesli Model 3 jest najszybszy?

To jak? Dalej zastanawiacie się czy warto zainwestować w kamerę samochodową lub rejestrator jazdy? A może już myślicie nad zakupem Tesli?

Najnowsze