
Motoryzacja i piłka nożna. Jak Maserati połączy te dwa odmienne światy?
Stulecie łączenia innowacji, designu i pasji sprawiło, że przez lata Maserati stworzyło wiele kultowych pojazdów, które na zawsze zmieniły sposób, w jaki świat postrzega motoryzację. Dziś ten wyjątkowy włoski przepis nabiera nowego znaczenia wraz z pojawieniem się nowego ambasadora marki.
Globalna ikona sportu, filantrop, biznesmen i pionier stylu: David Beckham jest idealnym partnerem do towarzyszenia Maserati w kolejnym etapie motoryzacyjnej podróży, przekraczając granice i pchając markę do przodu w luksusowej motoryzacji XXI wieku.
Przeczytaj też: Maserati wprowadza nową edycję specjalną dla modeli Levante i Ghibli
Paolo Tubito, dyrektor ds. marketingu Maserati, powiedział:
Marka idzie do przodu, i właśnie zapoczątkowała nową erę. Maserati pragnie rzucić wyzwanie statusowi quo, będąc innowacyjnym z natury, napędzanym pasją i wyjątkowym producentem. Nasze partnerstwo z Davidem jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości.
Na dobry początek współpracy, nowy ambasador Maserati miał okazje przekonać się, ile radości daje jazda Levante Trofeo.
Przeczytaj też: Restomod Maserati Shamal może stać się rzeczywistością
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: