Motoryzacja i piłka nożna. Jak Maserati połączy te dwa odmienne światy?
Stulecie łączenia innowacji, designu i pasji sprawiło, że przez lata Maserati stworzyło wiele kultowych pojazdów, które na zawsze zmieniły sposób, w jaki świat postrzega motoryzację. Dziś ten wyjątkowy włoski przepis nabiera nowego znaczenia wraz z pojawieniem się nowego ambasadora marki.
Globalna ikona sportu, filantrop, biznesmen i pionier stylu: David Beckham jest idealnym partnerem do towarzyszenia Maserati w kolejnym etapie motoryzacyjnej podróży, przekraczając granice i pchając markę do przodu w luksusowej motoryzacji XXI wieku.
Przeczytaj też: Maserati wprowadza nową edycję specjalną dla modeli Levante i Ghibli
Paolo Tubito, dyrektor ds. marketingu Maserati, powiedział:
Marka idzie do przodu, i właśnie zapoczątkowała nową erę. Maserati pragnie rzucić wyzwanie statusowi quo, będąc innowacyjnym z natury, napędzanym pasją i wyjątkowym producentem. Nasze partnerstwo z Davidem jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości.
Na dobry początek współpracy, nowy ambasador Maserati miał okazje przekonać się, ile radości daje jazda Levante Trofeo.
Przeczytaj też: Restomod Maserati Shamal może stać się rzeczywistością
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: