Moto GP bez rundy w USA
Zaplanowana na połowę listopada runda Moto GP na torze Circuit of the Americas została odwołana.
Według pierwotnego harmonogramu zawodnicy Moto GP mieli ścigać się w Ameryce na początku kwietnia. Niestety plany te pokrzyżowała globalna pandemia koronawirusa.
Początkowo rundę na torze w Austin przełożono na listopad, jednak ze względu na panującą w Stanach Zjednoczonych sytuację związaną z COVID-19, jej los wciąż pozostawał niepewny. Teraz już wiadomo, że zawody w USA się nie odbędą.
Przeczytaj też: Kto jest najbardziej utytułowanym producentem motocykli w Moto GP?
Władze toru Circuit of the Americas poinformowały za pośrednictwem mediów społecznościowych, że w 2020 roku Motocyklowe Mistrzostwa Świata nie odwiedzą USA. Jednocześnie zapewniono, że w przyszłym roku zawodnicy Moto GP pojawią się na torze w Austin w dniach 16-18 kwietnia. To pierwsza oficjalnie potwierdzona data w przyszłorocznym kalendarzu mistrzostw.
Na początku czerwca Międzynarodowa Federacja Motocyklowa i Dorna Sports przedstawiły zaktualizowany kalendarz MotoGP na sezon 2020. Pierwsza runda zostanie rozegrana 19 lipca na torze Circuito de Jerez, pod tradycyjną nazwą Grand Prix Hiszpanii. Tydzień później na tym samym torze rozegra się Grand Prix Andaluzji.
Przeczytaj też: Jazda motocyklem w upalne dni – jak się chłodzić i nawadniać, kiedy się zatrzymać?
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: