
Mercedes powoli uruchamia produkcję w fabrykach
Ruszają fabryki Mercedesa po przerwie spowodowanej pandemią COVID-19. Pracują już zakłady w Untertürkheim, Berlinie, Hamburgu, Sindelfingen i Bremie. W tym tygodniu ruszają zakłady w Sebes/Cugir (Rumunia), Kecskemét (Węgry), Tuscaloosa (USA) i najnowsze dziecko w rodzinie – fabryka silników Mercedesa w Jaworze.
Po kilku tygodniach przymusowego postoju, reaktywacja pracy w fabrykach ma charakter elastyczny, uwzględniający bieżące zmiany.
Frank Deiß, szef działu produkcji układów napędowych Mercedes-Benz Cars – Nasze zakłady produkujące układy napędowe zaopatrują fabryki Mercedesa na całym świecie. Aby utrzymać niezbędne zdolności produkcyjne, w ubiegłym tygodniu stopniowo wznowiliśmy działalność w zakładach w Hamburgu, Berlinie i Untertürkheim.
Od dziś produkcję wznowiła fabryka silników w Jaworze.
-Mieliśmy niespełna miesięczną przerwę w produkcji. W tym czasie budowa fabryki baterii szła pełną parą, optymalizowaliśmy też systemy produkcji i montażu oraz doskonaliliśmy zabezpieczenia epidemiologiczne dla pracowników. Od dziś Jawor znowu produkuje – cieszy się dr Ewa Łabno-Falęcka z Mercedesa. – W celu ochrony pracowników podjęliśmy wszelkie środki bezpieczeństwa, jak standardy higieny, przepisy mające na celu zachowanie minimalnej odległości oraz stosowanie masek zakrywających usta i nos.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: