McLaren rozpoczyna wyjątkowo luksusową współpracę…
Walpole, mówi wam to coś?
McLaren Automotive ogłosił, że dołączył do Walpole, brytyjskiego organu reprezentującego luksusowe marki. Producent samochodów zajął tym samym miejsce obok takich brytyjskich marek, jak Burberry, Fortnum & Mason czy Claridge’s.
Dołączenie do Walpole, którego misją jest promowanie i ulepszanie brytyjskiego sektora dóbr luksusowych na całym świecie, pomoże wzmocnić pozycję McLarena jako marki luksusowej, opartej na pionierskiej technologii, innowacyjnym designie, potężnych osiągach jego supersamochodów i luksusowym doświadczeniu posiadania.
McLaren dołączył do Walpole, tuż przed globalną premierą Artury, pierwszego seryjnie produkowanego wysokowydajnego hybrydowego supersamochodu i pierwszego, w którym zastosowano innowacyjną, nową, wyjątkowo lekką architekturę – zaprojektowaną i zbudowaną w nowym zakładzie McLarena – która będzie podstawą nowej generacji zelektryfikowanych supersamochodów firmy.
Przeczytaj też: McLaren Artura – hybrydowy supersamochód nowej generacji. Co o nim wiemy?
McLaren już współpracuje z niektórymi z najbardziej renomowanych luksusowych marek na świecie, w tym Richardem Mille, z którym współtworzy limitowane edycje zegarków, a także wschodzącymi brytyjskimi markami, takimi jak firma Castore zajmująca się odzieżą sportową premium.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: