Mazdą 6 do Hotelu SPA Dr Irena Eris w Krynicy-Zdrój

Jeśli myślisz o spędzeniu uroczych chwil, z dala od zgiełku miasta, codziennych problemów, zajadając same pyszności i podziwiając pobliską naturę, to jest takie miejsce w Polsce. Miejsce, gdzie wszyscy wokół są życzliwi, serdeczni i masz wrażenie, że "chcą Ci uchylić nieba". Kierunek jest jeden - Hotel SPA Dr Irena Eris w Krynicy-Zdrój.

– Jesteś przebodźcowana – usłyszałam od koleżanki.
– Prze-jaka? – przekomarzałam się.
– Za szybko żyjesz, masz za dużo na głowie, ciągle jesteś w podróży. Czas trochę odpocząć.
– Tak – rozmarzyłam się – rzucam wszystko i pędzę na drugi koniec Polski, żeby trochę ochłonąć. Masz rację! Tylko to tak trudno zrealizować…
– Coś Ty! – rzuca zniecierpliwiona koleżanka. – Pakujesz się do auta i po 5 godzinach jazdy z Warszawy jesteś w Hotelu SPA Dr Irena Eris w Krynicy-Zdrój!
– Hhmm, może uda mi się wygospodarować przynajmniej weekend. Przecież znam to miejsce, to moje ulubione SPA!

Niewiele myśląc zaczęłam planować, jak wdrożyć swoją wizję. Wizję odpoczynku, w otoczeniu natury. A już po kilku godzinach siedziałam w Maździe 6, by wieczorem zjeść wspólnie z rodziną przepyszną kolację. Ale od początku.

Luksus blisko natury
To nie tylko hasło. To fakty. Bo w Krynicy jest zarówno ekskluzywnie, jak i naturalnie – to się da pogodzić. Pokoje i apartamenty są zlokalizowane w taki sposób, aby mieć widok albo na Jaworzynę Krynicką, albo na las. Albo na obie strony – taki właśnie cudny widok na Beskid Sądecki roztaczał się z naszego tarasu. W pokoju czekało na moją córkę wygodne łóżeczko, dodatkowe poduszki i kocyk dziecięcy, dodatkowy ręcznik i mały szlafrok – to takie miłe, jak nie trzeba się martwić o detale!

Po rozlokowaniu bagaży i ochłonięciu po podróży, moja córka z zaskoczeniem oznajmiła, że przyszły do nas sarenki – rzeczywiście kilka metrów od okna wpatrywała się w nas z ciekawością pokaźna rodzina jeleniowatych. Wspaniały widok! Od pierwszych chwil poczuliśmy, że jesteśmy we właściwym miejscu.

Przyszła pora na odświeżenie się – cóż, w pokoju superior łazienka jest de facto pokojem kąpielowym z oknem. Duży prysznic i przestrzeń, oraz doświetlone światłem dziennym wnętrze sprzyja poczuciu luksusu – nawet w łazience!

Wygoda łóżek i foteli utrudniała wyjście z pokoju, ale dokonaliśmy niemożliwego – zmusiliśmy się do opuszczenia tak komfortowego pokoju, że trudno wyobrazić sobie lepiej zaprojektowane wnętrze. Ale motywacja była silna – głód. Wiedząc, że kulinaria we wszystkich Hotelach SPA Dr Ireny Eris są na najwyższym możliwym poziomie, postanowiliśmy skorzystać z dań, które przewidział na dzisiejszy wieczór szef kuchni. Nie zawiedliśmy się. Połączenie świeżych ziół, przepysznych warzyw al dente, z delikatnością serwowanych mięs i ryb to istny majstersztyk! Skorzystaliśmy też z porad obsługi w doborze win – całość komponowała się doskonale. Dania pałaszowaliśmy w przytulnej atmosferze, w blasu świec i akompaniamencie miłej dla ucha muzyki na żywo! Ale to tylko wstęp do rozkoszy, które czekały nas na deser! Rozpływające się fondanty czekoladowe, zaskakujące sorbety lodowe, czy przepyszne  ciasta były po prostu spektakularne!

W hotelowej Restauracji „Szósty Zmysł” przygotowane jest także specjalne menu dla dzieci oraz krzesełka dla maluchów.

Dla ducha i dla ciała
Nazajutrz, po równie smacznym śniadaniu z wyborem lokalnych produktów, postanowiliśmy spalić nieco kalorii. Mój partner wybrał się poćwiczyć w świetnie wyposażonej, hotelowej siłowni, a ja z córką wybrałyśmy się na spacer. Cisza i spokój, które panują w rejonie hotelu są jak ciepły okład – kojące. Podśpiewujące ptaki, piękne widoki, czyste, górskie powietrze i pobliskie szlaki (można się wybrać skrótem przez góry do centrum Krynicy-Zdrój) – to idealny moment na rozmowy z córką o przyrodzie i zacieśnianie naszych relacji. Czas tylko dla nas.

Po południu postanowiliśmy skorzystać z obiadu poza hotelem, ale w ramach usług hotelowych goście Hotelu SPA Dr Irena Eris mogą zjeść dania również w restauracji „Domek w dolinie” znajdującej się na przeciwko kolejki gondolowej na Jaworzynie Krynickiej. Świetna alternatywa zwłaszcza dla strudzonych wędrowczyń (lub w sezonie – dla narciarzy zjeżdżających z góry). Dania serwowane w restauracji są równie perfekcyjnie przygotowane jak w hotelu.

O wrażeniach ze SPA w Hotelu SPA Dr Irena Eris w Krynicy Zdrój przeczytasz tu.

Po dniu pełnym wrażeń popołudnie spędziliśmy w strefie wellness. W komplecie z jednym z najlepszych spa w Polsce jest to po prostu raj dla ciała. Można tam przeleżeć długie godziny zarówno na leżakach na zewnątrz przy jacuzzi, jak i w środku, ale też wymoczyć się w krystalicznie czystym basenie, wyposażonym w wiele miejsc do masażu (bicze wodne). Liczba przeróżnych saun zapewnia intymność dla wymagających, a w pokoju relaksu, przy dźwiękach relaksującej muzyki, może drzemać do woli lub zatopić w lekturze ulubionego magazynu. Wspaniały basen z widokiem na góry, jacuzzi czy sauna gwarantują osiągnięcie tak wyczekiwanego przez nas głębokiego wyciszenia.

Z dzieckiem do spa?
A jakże! Okazuje się, że w Hotelach SPA Dr Ireny Eris można liczyć na wsparcie także jeśli chodzi o opiekę nad dziećmi. Nie dość, że na terenie obiektu jest świetnie wyposażona w zabawki, malowanki, gry planszowe, pomoce dydaktyczne i edukacyjne sala zabaw, plac zabaw, brodzik na basenie (oraz dmuchane piłki, skrzydełka do nauki pływania – można zamówić naukę pływania), a także sala multimedialna dla nastolatków, to można tu liczyć na opiekę dedykowanej osoby, która spędzi czas z Twoim dzieckiem (poza salą zabaw można zdecydować się na indywidualną opiekę na specjalne życzenie w pokoju). Dzięki temu rodzicie mogą chwilę odpocząć od codzienności i poświęcić uwagę sobie lub wzajemnym relacjom, co z pewnością wyjdzie na dobre całej rodzinie. Zresztą kiedy dorośli udają się na zabiegi, pociechami zajmują się wykwalifikowani animatorzy – czyż to nie jest ideał wypoczynku? Hotel leży też w takiej okolicy, że trudno sie zdecydować, jaką atrakcję wybrać. Są spływy kajakowe, park linowy, no i rowery – albo można wypożyczyć rowerek dla dzieci albo skorzystać z dużego roweru z fotelikiem. W zimie oczywiście dostęni są instruktorzy i wypożyczalnia sprzętu narciarskiego. W lecie można pograć w tenis stołowy, czy w badmintona.

Do Hotelu SPA Dr Irena Eris możesz przyjechać samochodem elektrycznym i go naładować – za darmo! Czytaj o tym tu.

Podsumowując: Hotel SPA Dr Irena Eris to istny raj na ziemi. To standard porównywalny z najlepszymi hotelami na świecie, w których – z racji wykonywanej pracy – bywam stosunkowo często. To miejsce, gdzie można wypocząć w otoczeniu otulającej hotel przyrody, wszechobecnego poczucia opieki świetnie wyszkolonej i przemiłej obsługi. To także raj dla podniebienia nawet najbardziej wybrednych niejadków. To wszystko sprawia, że ten hotel to naprawdę idealne miejsce do harmonijnego odpoczynku dla ciała i ducha. Absolutnie polecam!

Dane teleadresowe:

BMW 5GT do Hotelu dr Ireny Eris w Polanicy-Zdroju

Kobiecy wypad do spa BMW Z4 – do Hotelu dr Ireny Eris na Wzgórzach Dylewskich

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.