„Make it happen” – ruszyła nowa kampania Chevroleta
26 sierpnia reklamową nowego Aveo rozpoczęła się w Polsce nowa kampania wizerunkowa Chevroleta pod hasłem „Make it happen".
Nowy Chevrolet Aveo sedan. |
![]() |
fot. Chevrolet
|
Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.
Jak pokazały badania marka Chevrolet kojarzy się w Eurpoejczykom w 85 % z korzeniami amerykańskim, dlatego też postanowiono wykorzystać to w stworzeniu nowej kampanii, stąd też możemy odnaleźć w niej elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę.
Również z tej okazji Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zaczęła obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona została nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł. Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: