„Make it happen” – ruszyła nowa kampania Chevroleta

26 sierpnia reklamową nowego Aveo rozpoczęła się w Polsce nowa kampania wizerunkowa Chevroleta pod hasłem  „Make it happen".

Nowy Chevrolet Aveo sedan.
fot. Chevrolet

Kampania „Make it happen”, opracowana przez G2/Herezie oraz Grey Warszawa, obejmuje pełną gamę samochodów oferowanych przez Chevroleta: auta miejskie i kompaktowe, SUV-a, vana i legendarne samochody sportowe, Camaro i Corvette, a także elektrycznego Volta o rozszerzonym zasięgu.

Jak pokazały badania marka Chevrolet kojarzy się w Eurpoejczykom w 85 % z korzeniami amerykańskim, dlatego też postanowiono wykorzystać to w stworzeniu nowej kampanii, stąd też możemy odnaleźć w niej elementy stylu amerykańskiego, typowe lokalizacje wyraźnie powiązane ze Stanami Zjednoczonymi, takie jak pustynia Arizony, kinematograficzny styl telewizji i styl fotograficzny, a także amerykańską muzykę.

Również z tej okazji Chevrolet przygotował ofertę premierową nowego Aveo, która zaczęła obowiązywać w momencie rozpoczęcia kampanii. Od 26 sierpnia wprowadzona została nowa promocja modelu Aveo, który można będzie kupić z rabatem w wysokości nawet do 1 500 zł.  Oznacza to, że pięciodrzwiowa wersja nowego Aveo oferowana będzie już od 34 990 zł.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze