Lew w nowej odsłonie! Peugeot prezentuje nowe logo
Jedna z najstarszych marek na świecie potwierdza swoją osobowość i charakter nowym logo.
Od 1850 roku Peugeot zaprezentował światu dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierały emblemat lwa. Jedynasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie zaprezentowana przez Peugeot Design Lab.
Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom. Peugeot zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim samochodom.
Przeczytaj też: Peugeot 3008 po liftingu – pierwsza jazda. Milutki kotek pod maską groźnego lwa
Nowe logo uosabia wczoraj, dziś i jutro marki Peugeot. Zostało zaprojektowane z myślą o trwałości.
Herb z wizerunkiem lwa zawsze był częścią Peugeota. Z dumą prezentuje wartości francuskiej marki. Jest to charakterystyczny symbol przynależności i uznania.
Nowe logo z lwem jest synonimem prestiżu, pewności siebie i długowieczności. Dzięki niemu i nowej identyfikacji wizualnej Peugeot łączy historię z hipernowoczesnością.
Przeczytaj też: Test Peugeot 508 Hybrid LB – czy to ma sens?
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: