
Kilkanaście filmów-selfie dealerów i pracowników Opla w jednym wideo
#OpelOpen to motto nowej kampanii Opla. Potwierdza ona, że producent samochodów z Rüsselsheim i jego dealerzy są do dyspozycji swoich klientów.
„Jesteśmy otwarci, ponieważ ludzie na nas liczą”, tak rozpoczyna się nowy spot, który można zobaczyć na platformach społecznościowych marki Opel. Spot ten potwierdza zaangażowanie Opla pomimo pandemii koronawirusa i utrzymywania społecznego dystansu. Dealerzy Opla z całej Europy udowadniają, że są otwarci dla swoich klientów, aby zapewnić społeczeństwu mobilność. Czternaście rynków europejskich dostarczyło zgłoszenia w 12 różnych językach, aby przekazać przesłanie Opla: „Jesteśmy otwarci”.
Nawet w obecnej sytuacji kryzysu, z dealerami Opla można skontaktować się telefonicznie, mailowo i online poprzez Wirtualny Salon Opla, aby zapoznać się z ofertą nowych lub używanych samochodów oraz w przypadku potrzeby zapewnienia mobilności. Dostępne dla klientów są również autoryzowane serwisy Opla. Klienci mogą umówić wizytę serwisową poprzez formularz online, telefonicznie, mailowo lub za pomocą aplikacji „myOpel”. W serwisie można wykonać m.in. przeglądy, niezbędne naprawy lub ocenę szkód.
https://www.youtube.com/watch?v=qbQft8hb9h8
Dostawa części zamiennych jest zapewniona, więc wszystkie czynności serwisowe można wykonać z użyciem oryginalnych części Opla. Dealerzy ściśle stosują się do wprowadzonych niezbędnych środków ostrożności oraz dodatkowych procedur higienicznych, aby umożliwić klientom bezpieczne zakupy i serwisowanie ich pojazdów.
W serwisach marki Opel, aby zapewnić sprawne i bezpieczne funkcjonowanie samochodów, klienci mogą także przeprowadzić przeglądy kontrolne po zimie oraz wykonać takie czynności jak wymiana wycieraczek czy zamiana opon na letnie. Wymiana oleju wraz z filtrem jest obecnie oferowana w sezonowej cenie promocyjnej. Teraz można również zdalnie zawrzeć umowę FlexCare, zapewniając dodatkową ochronę pogwarancyjną dla swojego pojazdu. W większości punktów dostępna jest także usługa serwisowa door–to-door.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: