
Kierowcy Tesli mają nowy problem! Tym razem z klamkami
Posiadacze Tesli musieli mierzyć się już z wieloma problemami, takimi jak odpadające zderzaki, kierownice oraz… odfruwające szklane dachy. Tym razem sprawa nie jest tak poważna, ale za to powszechna.
Coraz częściej spotykamy auta elektryczne, które mają chowane klamki. Nie jest to tylko zabieg stylistyczny, mający podkreślić ich nowoczesność, ale przede wszystkim poprawiający aerodynamikę. Na takie rozwiązanie zdecydowała się także Tesla.
Tesla Model S i 30 kg dynamitu. Wideo z Finlandii podbija internet
W Modelach S oraz X są one wysuwane elektrycznie, ale w mniejszych, czyli 3 oraz Y, trzeba to robić ręcznie. Nic dziwnego – tańsze auta, gorsze wyposażenie. Szkopuł w tym, że zimą klamki zamarzają! Te wysuwane elektrycznie radzą sobie z tym bez problemu, ale osoby posiadające Modele 3 oraz Y, nie mają jak dostać się do samochodu!
Tesla 3 zafundowała kierowcy nie lada niespodziankę…”kierownica mi odpadła”!
Internet obiegły filmiki jak jedni próbują ogrzać klamki suszarkami do włosów, podczas gdy drudzy po prostu walą pięścią w drzwi, krusząc w ten sposób lód. Jednocześnie pojawił się apel do Elona Muska o umożliwienie zdalnego otwierania samochodu poprzez aplikację.
— Praveen Kalavai (@PrvnKalavai) February 5, 2022
Problem solved 😂 pic.twitter.com/0fvUKAPBND
— Mona M (@Moanaaah) February 6, 2022
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: