Kiedy zatrzymywanie się przed każdym przejściem dla pieszych wejdzie za bardzo
Nie mamy dowodów na to, co skłoniło kierowcę do takiego dziwnego zachowania. Jednak cytując klasyka, możemy powiedzieć: „Nie wiemy, choć się domyślamy”.
Kierowca białego Fiata Tipo zbliżał się do skrzyżowania i chociaż na sygnalizatorze miał zielony sygnał, zatrzymał się. Autor nagrania ominął go i również się zatrzymał, ponieważ zaświecił się sygnał żółty, następnie czerwony. Wtedy Tipo ruszyło, prawie doprowadzając do kolizji z innymi pojazdami.
Jak dochodzi do potrąceń na przejściach dla pieszych? Idealna sytuacja poglądowa
Osoba która zamieściła to nagranie, zastanawia się: „roztargnienie czy daltonizm”. Nie można rzeczywiście wykluczyć jakiegoś chwilowego „zaćmienia”, jakie mogło nawiedzić kierowcę Fiata.
Nagłe hamowanie na drodze, bo przecież trzeba przepuścić pieszych, zakończone kolizją
My chcieliśmy zaproponować alternatywne wytłumaczenie. Zdarzenie trochę nam wygląda na przypadek kierowcy, który zatrzymuje się przed każdym przejściem dla pieszych (z nieznajomości przepisów lub bezrefleksyjnej „uprzejmości”). Może tak bardzo skupił się na pieszym, że nie zwrócił uwagi na sygnalizację? A skoro pieszy cały czas stał (oczekując na zielone światło), to kierowca urażony tym brakiem wdzięczności, odjechał?
Najnowsze
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
Kierowca mijając znak drogowy ma zwykle sekundę, najwyżej dwie, na zwrócenie na niego uwagi i zrozumienie jego znaczenia. Dlatego znaki zwykle wyraźnie się od siebie różnią, ale nie dotyczy to znaków C-5 i D-3, które są łudząco podobne, ale mają całkowicie inne znaczenie. -
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
-
Nowa zielona naklejka kosztuje 5 zł, a za jej brak zapłacisz 500 zł kary
Zostaw komentarz: