
Kia Polska już formalnie bez „Motors” w nazwie
Zarówno w Polsce, jak i w Europie Kia oficjalnie zarejestrowała nową nazwę, która odzwierciedla nową wizję marki.
Zmiana nazwy z Kia Motors Europe na Kia Europe oraz z Kia Motors Polska na Kia Polska jest zgodna z długoterminową strategią biznesową „Plan S” marki zaprezentowaną w ubiegłym roku.
Nowa strategia ma pomóc firmie zająć pozycję lidera zrównoważonej mobilności. Obejmuje ona nie tylko samochody elektryczne nowej generacji, ale również rozwiązania i usługi z zakresu mobilności oraz zaawansowane technologicznie tzw. pojazdy specjalne. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu energii ze źródeł odnawialnych i materiałów pochodzących z recyklingu, Kia będzie promować produkcję w sposób zrównoważony.
„Rozwój marki Kia koncentruje się teraz na popularyzacji samochodów eklektycznych typu BEV. W tym celu, do 2026 roku, planujemy wzbogacić gamę modeli na świecie o siedem nowych aut tego typu. Wśród nich znajdą się hatchbacki i SUV-y należące do różnych segmentów. Dzięki zastosowaniu w ich konstrukcji nowej modułowej platformy E-GMP, każde z tych aut będzie zapewniało duży zasięg i szybkie ładowanie” – mówi Leszek Sukiennik, dyrektor zarządzający Kia Polska.
„Pierwszy etap nowego ekscytującego wyzwania dla marki Kia rozpoczął się w marcu tego roku wraz z premierą EV6, nowego elektrycznego crossovera” – dodaje.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?