
Keeway MBP M502N wchodzi do Europy. Chiński atak na średnią pojemność
Marka Keeway brylowała dotychczas w segmencie 125 cm3, ale w końcu przyszedł czas na pierwszy, duży motocykl. Model MBP M502N powstał dzięki możliwościom chińskiego koncernu QJMotor.
Motocykl Keeway M502N zadebiutował podczas targów motocyklowych w Madrycie i jak dotąd trafił wyłącznie do oferty na hiszpańskim rynku. Na jego nadwoziu znajdziemy logotypy marki Keeway, ale naked będący przedstawicielem segmentu średnich pojemności występuje w ramach submarki MBP.

Motocykl jest napędzany dwucylindrowym silnikiem znanym z marki Benelli, a konkretnie serii 502, ale na obudowie znajdziemy naklejki „Powered by Keeway”. Jednostka o pojemności 486 cm3 oferuje 35 kW (47,6 KM) maksymalnej mocy. Dzięki temu motocyklem mogą jeździć osoby posiadające prawo jazdy kat. A2. Szczytowy moment obrotowy wynosi 45 Nm. Zbiornik paliwa ma pojemność 17 litrów, a masa motocykla na „sucho” wynosi 197 kg.
Zobacz: QJ Motor wchodzi do Europy. Zaoferuje model z silnikiem Kawasaki
Zawieszenie M502N wykorzystuje komponenty od KYB, a hamulce to produkty hiszpańskiej marki J.Juan wchodzącej w skład grupy Brembo. Na pokładzie jest również ABS dostarczony przez firmę Bosch.

Hiszpański importer przyjmuje zamówienia na motocykl Keeway M502N w cenie 5 990 euro, co w przeliczeniu daje około 28 tys. złotych. W tym samym segmencie występują konkurenci tacy jak Honda CB500F oraz Suzuki SV650, ale są droższe. Być może kilka tysięcy oszczędności przekona klientów w Europie do inwestycji w chińską nowość.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: