
Jeremy Clarkson reklamuje… drona
Podczas gdy wszyscy czekają na pierwszy odcinek nowego motoryzacyjnego show prowadzonego przez Clarksona, były prezenter BBC pojawił się w pierwszej produkcji dla Amazon Prime.
Od kilku miesięcy wiadomo już, że trójka Clarkson, Hammond i May podpisała bajoński kontrakt z firmą Amazon na produkcję motoryzacyjnego show. Zanim cały świat będzie mógł zobaczyć ich pierwsze dzieło, Clarksona wykorzystano właśnie w najnowszej reklamie firmy Amazon, gdzie tłumaczy działanie kurierskich dronów.
Jeremy Clarkson opowiada w reklamie o tym jak pies zjada sportowe buty przed ważnymi zawodami sportowymi. W międzyczasie ojciec zamawia przez internet nową parę butów, wykorzystując do tego usługę Amazon Prime Air, gdzie gwarantowany czas dostawy ma wynosić maksymalnie 30 minut.
Po dokonaniu zakupu dron wylatuje z przesyłką z centrum logistycznego i unosi się na wysokość 121 metrów. Po uzyskaniu pułapu lotu jego zasięg to 24 kilometry. W międzyczasie kupujący otrzyma powiadomienie, że przesyłka leci. Po tym jak dron doleci do miejsca docelowego, wyląduje tam, gdzie pojawi się specjalny znacznik i dokładnie tam zostawi przesyłkę.
Cała usługa wygląda bardzo futurystyczne, ale nie jest to jedynie śpiew przyszłości. Firma zamierza w niedługim czasie testować taką usługę w wybranych krajach.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: