
Jeremy Clarkson reklamuje… drona
Podczas gdy wszyscy czekają na pierwszy odcinek nowego motoryzacyjnego show prowadzonego przez Clarksona, były prezenter BBC pojawił się w pierwszej produkcji dla Amazon Prime.
Od kilku miesięcy wiadomo już, że trójka Clarkson, Hammond i May podpisała bajoński kontrakt z firmą Amazon na produkcję motoryzacyjnego show. Zanim cały świat będzie mógł zobaczyć ich pierwsze dzieło, Clarksona wykorzystano właśnie w najnowszej reklamie firmy Amazon, gdzie tłumaczy działanie kurierskich dronów.
Jeremy Clarkson opowiada w reklamie o tym jak pies zjada sportowe buty przed ważnymi zawodami sportowymi. W międzyczasie ojciec zamawia przez internet nową parę butów, wykorzystując do tego usługę Amazon Prime Air, gdzie gwarantowany czas dostawy ma wynosić maksymalnie 30 minut.
Po dokonaniu zakupu dron wylatuje z przesyłką z centrum logistycznego i unosi się na wysokość 121 metrów. Po uzyskaniu pułapu lotu jego zasięg to 24 kilometry. W międzyczasie kupujący otrzyma powiadomienie, że przesyłka leci. Po tym jak dron doleci do miejsca docelowego, wyląduje tam, gdzie pojawi się specjalny znacznik i dokładnie tam zostawi przesyłkę.
Cała usługa wygląda bardzo futurystyczne, ale nie jest to jedynie śpiew przyszłości. Firma zamierza w niedługim czasie testować taką usługę w wybranych krajach.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: