Jennifer Lopez wspiera Fiata w USA

Jennifer Lopez została twarzą Fiata 500. Pierwszym efektem podpisanego z producentem kontraktu będzie teledysk Jennifer Lopez do piosenki  „Papi", którego premiera odbędzie się 16 września. Mamy dla Was przedsmak tej produkcji.

Jennifer Lopez twarzą nowego Fiata 500.
fot. YT

Premiera klipu według reżyserii Paula Huntera odbędzie się w piątek 16 września w programie Good Morning America na antenie amerykańskiej telewizji ABC. Pojawienie się nowego modelu Fiata 500 Cabrio w teledysku Jennifer Lopez „Papi” jest częścią podpisanego z gwiazdą kontraktu. 

Nieoficjalnie mówi się, że producent samochodów wybrał Lopez licząc, że dzięki jej popularności uda się odbudować pozycję Fiata na rynku amerykańskim. Apetyt na sukces jest dosyć duży, ponieważ tym marketingowym zagraniem Fiat chce doprowadzić do możliwości  konkurowania z Chryslerem (Grupa Fiata), który jak wiadomo postawił w kampanii na Eminema.

Czy Lopez pokona amerykańskiego rapera, a 500-tka pobije wyniki sprzedażowe Chryslera, tego dowiemy się najwcześniej za rok. Tymczasem zapraszamy do obejrzenia reklamy najnowszego Fiata 500, zawierającego fragmenty najnowszego teledysku J.Lo:

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze