Jennifer Lopez w reklamie Fiata 500
Pomimo sukcesu słodkiej pięćsetki, marketingowcy Fiata nie spoczywają na laurach i szturmują Amerykę nowym spotem reklamowym. Czy europejski Fiacik może być gangsta?
![]() |
fot. Youtube
|
Tym razem producenci klipu skupiają się nie tyle na samym Fiacie 500, co na historii z życia gwiazdy. Jennifer Lopez jeździ ulicami Nowego Jorku i opisuje, jak bardzo zainspirował ją spędzany w pewnych dzielnicach, czy rewirach czas. Urywki z codzienności Bronxu, w którym się wychowała i do którego teraz powraca, przeplatają się z ujęciami nowej pięćsetki cabrio. Dla J. Lo to sentymentalna podróż do korzeni i jednocześnie promocja jej nowego singla „Until it beats no more”.
Tutaj zobaczycie poprzednią reklamę Fiata z udziałem J. Lo |
Czy twórcom reklamy udał się przekaz? Wydawać by się mogło, że Fiat 500 pasuje do Bronxu jak kwiatek do kożucha, a z drugiej strony w końcu to miejskie autko.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: