Jennifer Lopez w reklamie Fiata 500
Pomimo sukcesu słodkiej pięćsetki, marketingowcy Fiata nie spoczywają na laurach i szturmują Amerykę nowym spotem reklamowym. Czy europejski Fiacik może być gangsta?
![]() |
|
fot. Youtube
|
Tym razem producenci klipu skupiają się nie tyle na samym Fiacie 500, co na historii z życia gwiazdy. Jennifer Lopez jeździ ulicami Nowego Jorku i opisuje, jak bardzo zainspirował ją spędzany w pewnych dzielnicach, czy rewirach czas. Urywki z codzienności Bronxu, w którym się wychowała i do którego teraz powraca, przeplatają się z ujęciami nowej pięćsetki cabrio. Dla J. Lo to sentymentalna podróż do korzeni i jednocześnie promocja jej nowego singla „Until it beats no more”.
| Tutaj zobaczycie poprzednią reklamę Fiata z udziałem J. Lo |
Czy twórcom reklamy udał się przekaz? Wydawać by się mogło, że Fiat 500 pasuje do Bronxu jak kwiatek do kożucha, a z drugiej strony w końcu to miejskie autko.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: