Jennifer Lopez w reklamie Fiata 500
Pomimo sukcesu słodkiej pięćsetki, marketingowcy Fiata nie spoczywają na laurach i szturmują Amerykę nowym spotem reklamowym. Czy europejski Fiacik może być gangsta?
![]() |
fot. Youtube
|
Tym razem producenci klipu skupiają się nie tyle na samym Fiacie 500, co na historii z życia gwiazdy. Jennifer Lopez jeździ ulicami Nowego Jorku i opisuje, jak bardzo zainspirował ją spędzany w pewnych dzielnicach, czy rewirach czas. Urywki z codzienności Bronxu, w którym się wychowała i do którego teraz powraca, przeplatają się z ujęciami nowej pięćsetki cabrio. Dla J. Lo to sentymentalna podróż do korzeni i jednocześnie promocja jej nowego singla „Until it beats no more”.
Tutaj zobaczycie poprzednią reklamę Fiata z udziałem J. Lo |
Czy twórcom reklamy udał się przekaz? Wydawać by się mogło, że Fiat 500 pasuje do Bronxu jak kwiatek do kożucha, a z drugiej strony w końcu to miejskie autko.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: