
Jeep Compass – cena w Polsce. Nowy silnik w ofercie i dużo wyższa cena
Wraz z dołączeniem do oferty Jeepa Compassa nowej, miękkiej hybrydy opartej na benzynowym silniku 1.5, pojawił także przebudowany cennik. Kierowcy nie będą zachwyceni. Jest drożej.
Tanio nie jest. Tanio już było. W zeszłym roku Jeepa Compassa można było kupić za mniej niż 100 tysięcy złotych. Był on wtedy dostępny w bazowej odmianie Sport, której teraz nie ma już w ofercie. Nowy cennik startuje z drugiego pułapu Longitude.
Najniższa kwota jaką dziś trzeba zapłacić za nowego Jeppa Compassa to 122 600 złotych. W tej cenie dostaniemy silnik 1.3 bez miękkiej hybrydy o mocy 130 KM. Wersja Compassa z miękką hybrydą pod maską to wydatek co najmniej 140 tysięcy złotych.
Jeep Compass - ceny minimalne wersji silnikowych:
Benzyna:
- 1.3 T4 Turbo 130 KM 6MT - od 122 600 złotych
- 1.5 T4 Turbo 130 KM + 20 KM 7DCT - od 140 000 złotych
Diesel:
- 1.6 Multijet 130 KM 6MT - od 129 000 złotych
Kierowcy do wyboru mają pięć wariantów wyposażenia, które tradycyjnie dla Jeepa różnią się nie tylko liczbą dodatków, ale i charakterem.
Jeep Compass - ceny wersji wyposażenia:
- Longitude – od 122 600 złotych - standardowo m.in. oświetlenie LED, tempomat, cyfrowe zegary, multimedia z Apple CarPlay, Android Auto, Bluetooth i 8,4-calowym ekranem, wielofunkcyjna kierownica, 17-calowe felgi aluminiowe, 2-strefowa klimatyzacja
- Night Eagle – od 132 000 złotych - dodatkowo m.in. przyciemniane tylne szyby, czarne wstawki nadwozia, fotochromatyczne lusterko wsteczne, indukcyjna ładowarka smartfona, system bezkluczykowy, przednie i tylne czujniki parkowania, 18-calowe felgi
- Limited – od 137 400 złotych - dodatkowo m.in. adaptacyjny tempomat, elektryczna regulacja odcinka lędźwiowego, multimedia z ekranem 10,1 cala, kamera cofania
- Upland – od 167 700 złotych - dodatkowo m.in. elementy nadwozia wykończone w kolorze Metakrome Bronze, winylowa tapicerka, nawigacja
- S – od 176 200 złotych - dodatkowo m.in. projektorowe reflektory LED, fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 8 płaszczyznach, skórzana tapicerka, otwieranie bagażnika ruchem stopy, 19-calowe felgi
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: