Jaguar XF – dwie nowe wersje Saloon i Sportbrake. Czy to brytyjska inżynieria w najlepszym wydaniu?
Nowy Jaguar XF Saloon i XF Sportbrake mają odnowione elementy zewnętrzne i całkowicie nowe, luksusowe wnętrze zintegrowane z najnowocześniejszymi technologiami. Czy nowy XF prezentuje współczesne brytyjskie wzornictwo i inżynierię w najlepszym wydaniu?
Nowa generacja 2-litrowego czterocylindrowego silnika wysokoprężnego Ingenium z turbodoładowaniem, wyposażonego w technologię Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV) lub najnowsza wersja 2-litrowego czterocylindrowego silnika benzynowego Ingenium napędzają nowego Jaguar XF, zapewniając mu zwiększoną wydajność i wysokie osiągi.
Do setki nowe wersje Jaguara XF rozpędzają się w zależności od silnika w 5,8 sekundy, 6,5 sekundy lub 7,1 sekundy.
Przeczytaj też: Test Jaguar XF Sportbrake – ekskluzywne kombi
Nowe, super smukłe, poczwórne reflektory w całości wykonane w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej „Double J” (DRL) są dostępne z opcjonalną technologią Pixel LED. Dzięki funkcji Adaptive Driving Beam, która ocenia drogę przed Tobą i automatycznie dostosowuje światła drogowe do maskowania nadjeżdżających pojazdów lub znaków drogowych, system może tworzyć różne wzory wiązek światła, wybierając różne segmenty LED, aby zoptymalizować widoczność bez rozpraszania innych kierowców.
Udoskonalenia stylistyczne z tyłu obejmują szerszy zderzak i górną listwę tylną w kolorze nadwozia, które optycznie obniżają samochód. Przyciemnione obramowanie tylnych świateł jest teraz dostępne również w XF Saloon.
Przeczytaj też: Jaguar XF łowi burze
W specyfikacji R-Dynamic nowe XF i XF Sportbrake posiadają szereg odrębnych elementów stylistycznych, nadających im bardziej zorientowany na osiągi wygląd, podczas gdy wszystkie modele są dostępne z dodatkowym pakietem Black Exterior Pack, który zapewnia jeszcze bardziej dynamiczny wygląd z wykończonymi na zamówienie elementami w kolorze Gloss Black.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: