Honda CB650R – 95 KM w klasie naked. Ile kosztuje motocykl?
Honda CB650R to motocykl wagi średniej, z linii modeli Neo Sports Cafe. Jego mechanicznym sercem jest 16-zaworowy silnik DOHC o pojemności 649 cm3 i mocy 95 KM.
Honda CB650R dołączyła do oferty japońskiego producenta w 2019 roku jako uzupełnienie gamy motocykli typu naked, do której należały CB1000R, CB300R i CB125R. Wszystkie reprezentowały stworzoną przez Hondę koncepcję „Neo Sports Café”, bazującą na modelu CB4 Concept, którego stylistyka inspirowana była mechanizmem zegarka łączącego klasyczny styl z supernowoczesnym, precyzyjnym mechanizmem.
Sercem Hondy CB650R jest 16-zaworowy silnik DOHC o pojemności 649 cm3. Moc maksymalna – 95,2 KM – pojawia się przy 12 000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy 63 Nm – przy 9 500 obr/min.
Honda CB650R w wersji z roku modelowego 2022 dostępna jest w nowym kolorze Sword Silver Metallic.
Honda CB650R – cena w Polsce
Ceny Hondy CB650R zaczynają się w Polsce od 36 600 złotych (cena modelu z roku produkcji 2021).
Standardowa specyfikacja obejmuje między innymi: 41-milimetrowy widelec Showa Big Piston USD, system sterowania momentem obrotowym HSTC odpowiadający za przyczepność tylnego koła, sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty, pełne oświetlenie LED klasy premium, czytelny wyświetlacz LCD z kontrolkami wybranego biegu i konieczności zmiany biegu, a także praktyczne gniazdo USB-C pod siedzeniem.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: