
Honda CB650R i Honda CBR650R na rok 2022: dane techniczne i zmiany po modernizacji
Co się zmienia w ofercie modelowej na nadchodzący sezon 2022?
Honda CB650R i Honda CBR650R na rok 2022 zyskują nowe opcje kolorystyczne. Czy coś jeszcze się zmienia?
Honda CB650R
Honda CB650R to motocykl wagi średniej, z linii modeli Neo Sports Cafe który od wprowadzenia na rynek cieszy się sporą popularnością. Znaczące zmiany konstrukcyjne CB650R otrzymał w modelu na rok 2021. Główną nowością w zmodernizowanym CB650R było zastosowanie widelca USD Showa 41mm z dużym tłokiem i z rozdzielonymi funkcjami pracy (Separate Function Big Piston).
16-zaworowy silnik DOHC o pojemności 649 cm3 jest tak dostrojony, aby zapewnić najlepsze możliwe osiągi, jakie tylko można uzyskać z czterocylindrowej jednostki napędowej średniej wielkości. Moc maksymalna 95,2 KM pojawia się przy 12 000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy 63 Nm przy prędkości obrotowej 9 500 obr/min.
Model na sezon 2022 oferuje nową opcję kolorystyczną – Sword Silver Metallic.

Honda CBR650R
CBR650R nieprzypadkowo stał się przedstawicielem rzadkiego gatunku: motocykli sportowych, które zapewniają podobną przyjemność i adrenalinę, jak maszyny RR, ale oferuje praktyczne walory podczas codziennej eksploatacji.
W modelu CB650R na rok 2021 dokonano znaczących zmian konstrukcyjnych. Główną nowością było zastosowanie widelca USD Showa 41 mm typu Separate Function Big Piston (SFF-BP). Zgodność silnika z normą EURO 5 została osiągnięta bez obniżenia mocy maksymalnej. Moc maksymalna 95,2 KM pojawia się przy 12 000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy 63 Nm przy prędkości obrotowej 9 500 obr/min..

Inne usprawnienia objęły lepszą widoczność wyświetlacza LCD oraz dostępność gniazda ładowania USB typu C pod siedzeniem. Zmieniono reflektory, a osłony boczne i tylny błotnik przeszły drobne modyfikacje.
Model CBR650R na rok 2022 będzie dostępny w dwóch opcjach kolorystycznych – Mat Gunpowder Black Metallic z nowymi pomarańczowymi akcentami oraz Grand Prix Red ze zaktualizowaną grafiką.
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: