
Hollywoodzka gwiazda ubrana w… Mercedesa! Laura Dern twarzą nowej kolekcji Mercedes-Benz x Proenza Schouler
Czerpiąca inspirację z podróży i otwartej drogi, limitowana kolekcja kapsułowa „The Power of Two” składa się z siedmiu neutralnych pod względem płci ubrań, stworzonych z myślą o potrzebach luksusowego podróżnika.
Mercedes-Benz we współpracy z nowojorską marką Proenza Schouler zaprojektował kolekcję kapsułową „The Power of Two”. Czym jest kolekcja kapsułowa? To ubrania, które możesz zestawiać na róże sposoby, odkrywając coraz to nowe stylizacje, używając ciągle tych samych modeli.

Czerpiąca inspirację z podróży i otwartej drogi, limitowana kolekcja kapsułowa „The Power of Two” składa się z siedmiu neutralnych pod względem płci ubrań, stworzonych z myślą o potrzebach luksusowego podróżnika.
Każdy element kolekcji to studium kolor, które odzwierciedla pasję obu marek do luksusowych materiałów i wyjątkowego designu. Koce z kaszmiru z recyklingu, oliwkowo- zielony trencz z ekologicznej bawełny, dzianinowy golf czy koszulka z ekologicznej bawełny na nowo interpretują podróżniczy styl. Wszystkie ozdobione są subtelnymi detalami z gwiazdą Mercedesa.

Gwiazdą kampanii „The Power of Two” jest hollywoodzka aktora, Laura Dern, u której boku występuje syn Ellery Harper. Podróż matki i syna elektrycznym Mercedesem EQS wzdłuż wybrzeża, tworzy senną scenerię wizualnych wrażeń z kapsułowej kolekcji Mercedes-Benz i Proenza Schouler.

Najnowsze
-
Kambodża na motocyklach: dżungla, świątynie i prawdziwe wyzwania
Oto motocyklowa przygoda w sercu królestwa Kambodży - nie tylko dla twardzieli! Para motocyklistów z Polski przemierza świat i dzieli się z nami wrażeniami. -
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
-
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
Zostaw komentarz: