
GreenWay zmienia cennik ładowania samochodów elektrycznych. Będzie drożej
GreenWay dostosowuje cennik usług ładowania do wzrostu kosztów energii, rosnącej inflacji oraz coraz wyższych kosztów pracy. Nowy cennik GreenWay będzie obowiązywał od 1 kwietnia.
Zmiana cennika GreenWay jest spowodowana ponad 100% wzrostem cen rynkowych energii elektrycznej w ciągu ostatniego roku, wzrostem opłat za dystrybucję energii oraz wysoką inflacją skutkującą wzrostem pozostałych kosztów.
GreenWay zmienia cennik ładowania samochodów elektrycznych
Średni wzrost cen za kilowatogodzinę dostarczanej energii wyniesie 16%, natomiast opłat abonamentowych w programach cenowych Energia Plus i Max – 14%.
Równocześnie GreenWay upraszcza strukturę cennika za ładowanie w zależności od mocy stacji. Opłaty będą określone dla trzech kategorii: dla stacji AC, stacji DC o mocy mniejszej lub równej 100 kW, oraz stacji DC o mocy wyższej niż 100 kW.

Ważną – i postulowaną wcześniej przez klientów sieci – zmianą, jest podniesienie opłat za czas postoju samochodu przy stacji ładowania po przekroczeniu limitu bezpłatnych minut na stacjach AC oraz ujednolicenie tego limitu na stacjach DC dla wszystkich planów cenowych. Celem tego działania jest ograniczenie blokowania miejsc postojowych przy stacjach.
Obowiązujący do końca marca cennik oraz jego nową wersję, która wejdzie w życie w kwietniu, można zobaczyć na stronie internetowej GreenWay Polska.
W ramach Tarczy Antyinflacyjnej, od lutego br. GreenWay w cenniku stosowana jest tymczasowo obniżona do 5% stawka podatku VAT.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: