
Genesis GV70 – wyciszy dźwięki podczas jazdy i przejedzie 500 kilometrów
Genesis przedstawił elektryczną wersję SUV-a GV70. Model ten imponuje nie tylko mocą i zasięgiem, ale też niektórymi rozwiązaniami, które mają uprzyjemnić podróż.
Genesis podczas targów samochodowych w Guangzhou w Chinach zaprezentował nowy model, który jest elektrycznym wariantem SUV-a GV70.
Elektryczny Genesis GV70 niewiele się różni od swojego spalinowego odpowiednika. Z zewnątrz można go rozpoznać po tylnym zderzaku, który został pozbawiony wycięć na końcówki wydechu. Wzrok przykuwa też zabudowana atrapa chłodnicy.

Wnętrze elektrycznego GV70 niemal niczym nie różni się od tego w jego spalinowej wersji. W kabinie dominują spójne i gładkie linie, a szczyt deski rozdzielczej wieńczy duży ekran multimediów. Tapicerkę wykonano z materiałów przyjaznych środowisku, by podkreślić ekologiczny aspekt modelu.

Genesis GV70 – napęd, zasięg, ładowanie
Elektryczny Genesis GV70 będzie dostępny tylko z napędem na cztery koła. Każdą oś będzie napędzał oddzielny silnik o mocy 217 KM i momencie obrotowym równym 350 Nm. Łączna moc układu w trybie Boost to aż 490 KM i 700 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu od 0 do 100 km/h elektryk rozpędza się w 4,5 sekundy.
Na jednym ładowaniu elektryczny GV70 ma przejechać 500 kilometrów, zgodnie z chińską normą CLTC. Na stacji o mocy 350 kW uzupełnienie akumulatorów z 10 do 80% dzięki 800-woltowemu systemowi ma zająć tylko 18 minut.

Genesis GV70 – technologia umilająca podróż
Elektryczny Genesis GV70 został wyposażony w szereg ciekawych rozwiązań, które mają uprzyjemnić podróż wszystkim pasażerom. Samochód ma między innymi posiadać inteligentny system e-Terrain Mode, który dostosowuje parametry jazdy do aktualnych warunków jazdy. Innym ciekawym rozwiązaniem jest system ANC-R (Active Noise Control-Road), coś na kształt aktywnej redukcji szumów. Zestaw czterech czujników i ośmiu mikrofonów na bieżąco zbiera dochodzące do wnętrza dźwięki z jazdy i generują niwelujące je przeciwfale.
Specyfikacja na razie dotyczy tylko rynku koreańskiego.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: