Emma Holmes i Maserati – idealne połączenie? Film
Co ma wspólnego modelka z Maserati? Niedawno Brytyjczycy poznali zwyciężczynię pierwszej edycji programu „The Face”. Celem tego show było wyłonienie tytułowej "twarzy’" czyli modelki, która po kilku tygodniach rywalizacji z konkurentkami w różnorakich zadaniach (sesje, kampanie reklamowe) i pod opieką jednej z trenerek (doświadczonej w dziedzinie modellingu mentorki) okaże się najdoskonalsza, najpiękniejsza, najbardziej fotogeniczna i jeszcze wiele naj…
Emmie Holmes i Racquel Smith biegną do Maserati Quattroporte. |
![]() |
kadr z filmu
|
Laur zwycięstwa przypadł Emmie Holmes – 18-latce o niezwykle unikalnej urodzie, której opiekunką była sama Naomi Campbell. Nagroda główna to kontrakt z marką Max Factor. Trudno wyobrazić sobie lepszy start…
Jednak nie o wybiegach i kontraktach reklamowych będzie tu mowa. O tych aspektach dowiecie się z innych portali. My zajmiemy się jednym szczególnym etapem (rozstrzygniętego już konkursu), którego bohaterem stało się Maserati Quattroporte.
W duecie właśnie z Emmą Holmes.
5 odcinek serii ‘The Face’ był bowiem sponsorowany przez włoskiego producenta Maserati, a jego życzeniem (i tym samym wyzwaniem postawionym przed uczestniczkami) było nakręcenie spota reklamowego Quattroporte nowej generacji.
Zadanie polegało na podkreśleniu wszystkiego, co flagowe w tym samochodzie, czyli elegancji, stylu, mocy i technologii. Opieka Naomi Campbell i jej bezcenne rady pozwoliły Emmie Holmes i jej towarzyszce w owym filmiku promującym – Racquel Smith – bezapelacyjnie wygrać. Maksimum poświęcenia na planie zostało nagrodzone wyśmienitym produktem końcowym.
Dodać należy, iż Smith praktycznie ‘gubi się’ w tej produkcji, prawdziwe gwiazdy 35-sekundowego dzieła to Emma i Maserati – auto, które zgodnie z reklamowym hasłem wypowiadanym przez naszą bohaterkę, wręcz żąda bycia prowadzonym (demands to be driven).
Reklama jest hipnotyzująca.
Naumi Cambell – opiekunka Emmy. |
![]() |
fot. Maserati
|
W tym miejscu warto wspomnieć o Maserati jako o koncernie, który w ogóle angażuje się w wiele akcji jako sponsor i zazwyczaj nie przechodzi to bez echa. Oprócz wyżej wymienionego udziału w ‘The Face’, mamy na przykład choćby ciągłą ‘współpracę’ ze światem filmu. Nie trzeba bowiem daleko cofać się w czasie by przypomnieć sobie, iż w listopadzie bieżącego roku House of Trident (dla niewtajemniczonych: trójząb jest symbolem marki) ogłosiło się donatorem 31 Festiwalu Filmowego w Turynie(odbywającego się w dniach 22-30 listopada). Dosłownie ‘chwilę’ po tym jak było sponsorem 70 Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji.
W Turynie unikalna ścieżka dźwiękowa, złożona z ryku silników Maserati Quattroporte i Maserati Ghibli towarzyszyła aktorom i reżyserom na każdym kroku.
Flagowe już dla producenta Quattroporte to szósta generacja modelu z 1963 roku. Jest większe i lżejsze niż jego poprzednik i w niezwykły sposób łączy w sobie luksus oraz sportowe zacięcie. W ramach turyńskiego wydarzenia model można było oglądać z bliska na Piazza Castello.
Maserati, to nie tylko sponsor kina to swojego rodzaju jego ambasador, nieprzerwanie w nim (tym kinie) obecny, w różnorodnych rolach. To dzieło bezsprzecznie warte kontynuacji.
Maserati Quattroporte |
![]() |
fot. Maserati
|
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: