Emma Holmes i Maserati – idealne połączenie? Film

Co ma wspólnego modelka z Maserati? Niedawno Brytyjczycy poznali zwyciężczynię pierwszej edycji programu „The Face”. Celem tego show było wyłonienie tytułowej "twarzy’" czyli modelki, która po kilku tygodniach rywalizacji z konkurentkami w różnorakich zadaniach (sesje, kampanie reklamowe) i pod opieką jednej z trenerek (doświadczonej w dziedzinie modellingu mentorki) okaże się najdoskonalsza, najpiękniejsza, najbardziej fotogeniczna i jeszcze wiele naj…

Emmie Holmes i Racquel Smith biegną do Maserati Quattroporte.
kadr z filmu

Laur zwycięstwa przypadł Emmie Holmes – 18-latce o niezwykle unikalnej urodzie, której opiekunką była sama Naomi Campbell. Nagroda główna to kontrakt z marką Max Factor.  Trudno wyobrazić sobie lepszy start…

Jednak nie o wybiegach i kontraktach reklamowych będzie tu mowa. O tych aspektach dowiecie  się z innych portali.  My zajmiemy się jednym szczególnym etapem (rozstrzygniętego już konkursu), którego bohaterem stało się Maserati Quattroporte.
W duecie właśnie z Emmą Holmes.

5 odcinek serii ‘The Face’ był bowiem sponsorowany przez włoskiego producenta Maserati, a jego życzeniem (i tym samym wyzwaniem postawionym przed uczestniczkami) było nakręcenie spota reklamowego Quattroporte nowej generacji.

Zadanie polegało na podkreśleniu wszystkiego, co flagowe w tym samochodzie, czyli elegancji, stylu, mocy i technologii. Opieka Naomi Campbell i jej bezcenne rady pozwoliły Emmie Holmes i jej towarzyszce w owym filmiku promującym – Racquel Smith – bezapelacyjnie wygrać. Maksimum poświęcenia na planie zostało nagrodzone wyśmienitym produktem końcowym.

Dodać należy, iż Smith praktycznie ‘gubi się’ w tej produkcji, prawdziwe gwiazdy 35-sekundowego dzieła to Emma i Maserati – auto, które zgodnie z reklamowym hasłem wypowiadanym przez naszą bohaterkę, wręcz żąda bycia prowadzonym (demands to be driven).

Reklama jest hipnotyzująca.

Naumi Cambell – opiekunka Emmy.
fot. Maserati

W tym miejscu warto wspomnieć o Maserati jako o koncernie, który w ogóle angażuje się w wiele akcji jako sponsor i zazwyczaj nie przechodzi to bez echa. Oprócz wyżej wymienionego udziału w ‘The Face’, mamy na przykład choćby ciągłą ‘współpracę’ ze światem filmu.  Nie trzeba bowiem daleko cofać się w czasie by przypomnieć sobie, iż w listopadzie bieżącego roku House of Trident (dla niewtajemniczonych: trójząb jest symbolem marki) ogłosiło się donatorem 31 Festiwalu Filmowego w Turynie(odbywającego się w dniach 22-30 listopada). Dosłownie ‘chwilę’ po tym jak było sponsorem 70 Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji.

W Turynie unikalna ścieżka dźwiękowa, złożona z ryku silników Maserati Quattroporte i Maserati Ghibli  towarzyszyła aktorom i reżyserom na każdym kroku.

Flagowe już dla producenta Quattroporte to szósta generacja modelu z 1963 roku. Jest większe i lżejsze niż jego poprzednik i w niezwykły sposób łączy w sobie luksus oraz sportowe zacięcie. W ramach turyńskiego wydarzenia model można było oglądać z bliska na Piazza Castello.

Maserati, to nie tylko sponsor kina to swojego rodzaju jego ambasador, nieprzerwanie w nim (tym kinie) obecny, w różnorodnych rolach. To dzieło bezsprzecznie warte kontynuacji.

Maserati Quattroporte
fot. Maserati

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze