
Elon Musk stawia ultimatum pracownikom Tesli. Albo się dostosują, albo wylatują
Elon Musk napisał maila do wszystkich pracowników Tesli, w którym postawił im ultimatum dotyczące ich dalszej pracy w amerykańskiej firmie. Treść maila natychmiast wyciekła do mediów.
Spis treści:
Elon Musk, ekscentryczny miliarder, właściciel Tesli i zajmującej się technologią kosmiczną firmy SpaceX, nie jest zwolennikiem pracy zdalnej.
Elon Musk wysłał maila do wszystkich pracowników Tesli, w którym napisał, że jeśli ktoś nie będzie pracował przynajmniej 40 godzin tygodniowo w biurze, to będzie to równoznaczne ze złożeniem wypowiedzenia. Szef Tesli podkreślił, że przez pojęcie „biuro” rozumie miejsce, gdzie znajdują się inni pracownicy, a nie „jakieś odległe pseudobiuro”. Przy okazji dodał, że im ktoś ma wyższe stanowisko tym bardziej jego obecność w firmie musi być widoczna.

W wysłanym do pracowników mailu, Musk przypomniał, że kiedyś sam bardzo długo „mieszkał” w fabryce, bo chciał, żeby osoby pracujące na taśmie produkcyjnej widziały, że on sam pracuje obok nich. Zaznaczył, że bez tego Tesla dawno by zbankrutowała.
Elon Musk nie jest zwolennikiem pracy zdalnej
Szef Tesli już jakiś czas temu wyznał, że nie jest zwolennikiem pracy zdalnej. Jego zdaniem to „udawanie pracy”. Na Twitterze napisał, że osoby, które nie chcą wracać do biur, powinny „do innej firmy iść udawać, że pracują”.
Elon Musk swego czasu chwalił też chiński pracowników Tesli, którym mówił, że… Amerykanom wcale nie chce się chodzić do pracy. Przypomnijmy, że pracownicy fabryki w Szanghaju przez wiele miesięcy mieszkali na terenie zakładu, gdzie zostali zamknięci w związku z epidemią koronawirusa – w tym czasie pracowali po sześć dni w tygodniu na 12-godzinnych zmianach.
Tesla bije rekord za rekordem
Chociaż styl zarządzania Elona Muska może budzić kontrowersje, to nie można odmówić mu skuteczności. W 2021 roku Tesla sprzedała rekordową liczbę elektrycznych samochodów, dostarczając klientom ponad 936 tysięcy aut. Rekordowy okazał się również pierwszy kwartał 2022 roku, gdy z fabryk Tesli wyjechało ponad 305 tysięcy elektryków. I to wszystko pomimo olbrzymich zawirowań na rynku samochodowym, spowodowanych między innymi zerwaniem łańcucha dostaw i brakiem półprzewodników.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: