Dyskusyjna kampania reklamowa Smarta ForTwo
Z okazji premiery zmodernizowanej wersji Smarta ForTwo, niemiecka agencja reklamowa BBDO Proximity przygotowała reklamę, w której przedstawiono osoby po operacjach plastycznych z widocznymi tych zmian skutkami, jako analogię do wyglądu nowego Smarta.
Smart ForTwo |
fot. Smart
|
Wydaje się, że BBDO Proximity kroczy po bardzo cienkim lodzie od momentu, kiedy światło dzienne ujrzała reklama samochodu Smart ForTwo. Spot ukazuje sześć osób, które przeszły szereg widocznych zmian w ich wyglądzie. Cały pokaz kończy przedstawienie modelu ForTwo i hasło: „Do miasta zawitał nowy, ekscytujący facelifting”.
Powstały dwie wersje reklamy: w języku angielskim i w języku niemieckim. Nie jesteśmy do końca pewne, czy rzeczywiście pomysł specjalistów z BBDO Proximity trafi w gusta odbiorców. Operacje plastyczne kojarzą się najczęściej z korygowaniem niedoskonałości, co niekoniecznie przynosi oczekiwany skutek, a wręcz uwydatnia to, co w założeniu miało zostać ukryte na zawsze. Czy taka reklama Smarta zachęca w ogóle do kupna modelu ForTwo?
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chciał ukarać kierowcę Audi na oczach policji. Więcej już nie pojeździ
Tak zwani szeryfowie drogowi potrafią stwarzać naprawdę poważne i realne zagrożenie drogowe. Zwykle uchodzi im to płazem, ale tym razem szeryf w busie bardzo się przeliczył. -
Takich fotoradarów jeszcze w Polsce nie było. Mogą pojawić się w każdym miejscu
-
O krok od budowy nowego odcinka drogi S12. Ułatwi dojazd do granicy
-
Rowerzysta potrącił samochód na przejściu. Tak, dobrze czytacie
-
Po czym poznać nieoznakowany radiowóz? Tak sprawdzisz, czy jedzie za tobą policja
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Widziałem tą reklamę wcześniej i zapewne nie wpłynie na wzrost zainteresowania tym modelem…