Dyskusyjna kampania reklamowa Smarta ForTwo

21 sierpnia 2012
Z okazji premiery zmodernizowanej wersji Smarta ForTwo, niemiecka agencja reklamowa BBDO Proximity przygotowała reklamę, w której przedstawiono osoby po operacjach plastycznych z widocznymi tych zmian skutkami, jako analogię do wyglądu nowego Smarta.
Loading module...
Smart ForTwo
fot. Smart

Wydaje się, że BBDO Proximity kroczy po bardzo cienkim lodzie od momentu, kiedy światło dzienne ujrzała reklama samochodu Smart ForTwo. Spot ukazuje sześć osób, które przeszły szereg widocznych zmian w ich wyglądzie. Cały pokaz kończy przedstawienie modelu ForTwo i hasło: "Do miasta zawitał nowy, ekscytujący facelifting".

Powstały dwie wersje reklamy: w języku angielskim i w języku niemieckim. Nie jesteśmy do końca pewne, czy rzeczywiście pomysł specjalistów z BBDO Proximity trafi w gusta odbiorców. Operacje plastyczne kojarzą się najczęściej z korygowaniem niedoskonałości, co niekoniecznie przynosi oczekiwany skutek, a wręcz uwydatnia to, co w założeniu miało zostać ukryte na zawsze. Czy taka reklama Smarta zachęca w ogóle do kupna modelu ForTwo?

    Komentarze

    moto-opinie.com
    22 sierpnia 2012 17:32
    Widziałem tą reklamę wcześniej i zapewne nie wpłynie na wzrost zainteresowania tym modelem...