
Ducati Scrambler 1100 PRO i 1100 Sport PRO w nowych odsłonach na rok 2020
Scramblery spełniają normę emisji spalin EURO 5 i zostały lekko odświeżone. Wg producenta są idealnym wyborem dla tych, którzy kochają wolność, styl, a także długie wycieczki poza miasto! Czym się różnią i kiedy będą w sprzedaży?
Zarówno Scramblera 1100 PRO jaki i 1100 Sport PRO napędza silnik o pojemności 1079 cm3, 2-zaworowy, w układzie L-twin, spełniający normę EURO 5.
Oba motocykle wyposażone są w kontrolę trakcji Ducati (DTC), trzy tryby jazdy i hamulce Brembo z ABS Cornering, które gwarantują bezpieczeństwo w każdym typie zakrętów.
Nowa, podwójna końcówka wydechu, nisko zawieszony uchwyt na tablice oraz skrócony tylny błotnik, nadają charakterystyczny wygląd tyłu, sprawiając, że modele wyglądają kompaktowo.
Poprawiona została kanapa, dzięki czemu nawet długie podróże poza miasto, powinny być komfortowe. Charakterystyczną rzeczą, jest okrągły reflektor, a w nim, czarny znak „X”.
Scrambler 1100 PRO wyróżnia się dwukolorowym malowaniem „Ocean Drive” połączonym ze stalową czarną ramą rurową i tylną również czarną, ramą aluminiową.
Scrambler 1100 Sport PRO posiada zawieszenie Öhlins. Wyposażony jest w inną, niską kierownicę z lusterkami w stylu café racer, znajdującymi się w miejscu ciężarków. Model występuje w kolorze „Matt Black”, a na matowej czerni na bocznych panelach zbiornika, namalowane jest logo 1100.
Modele będą dostępne w sprzedaży w marcu 2020.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: