Czekamy na Kanadę
W opublikowanym przez FIA wstępnym kalendarzu wyścigów w sezonie 2010 kilku oragnizatorów czeka jeszcze na ostateczną akceptację.
| Circuit Gille Villeneuve, Montreal | 
|  | 
| fot. BMW | 
Oficjalne potwierdzenie powrotu wyścidu na Circuit Gilles Villeneuve do kalendarza F1 ma zostać opublikowane jeszcze w tym tygodniu. Zawody na sztucznej wyspie Ile du Notre Dame zaplanowane zostały na 13 czerwca 2010. Podobno Bernie Ecclestone i negocjatorzy zakończyli już rozmowy 
w sprawie umowy i ma zostać podpisana w środę 25 listopada. Montrealska gazeta La Presse podała wczoraj, że rząd prowincji Quebec powinien dać zielone światło organizacji Grand Prix zaraz potem. Jak podaje kanadyjskie źródło rds.ca, minister rządu Quebec’u ujawnił, że organizatorzy mają przekazać F1, której szefem jest Ecclestone 75 milionów dolarów za pięcioletni kontrakt na organizację wyścigów. Miejmy nadzieję, że tor będzie lepiej przygotowany do zawodów niż zwykle, tym bardziej, że od wielu lat kierowcy narzekali na jego stan techniczny. 
Dla nas myśl o kanadyjskim torze przywodzi dość ekstremalne wspomnienia – te bardzo przykre o wypadku Roberta Kubicy w 2007 roku, ale zaraz potem o jego zwycięstwie rok później!
Czy usłyszymy powtórnie polski hymn, tak jak to miało miejsce w sezonie 2008? A po nim Marsyliankę – oby zresztą nie jeden raz! Najpierw poczekajmy na potwierdzenie obecności GP Kanady w kalendarzu 2010.
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: