
Carmen Jorda z F1 odpowiada „zazdrosnym” rywalom
Najnowszy nabytek zespołu Formuły 1 Lotus - Carmen Jorda - odpowiedziała na płynącą wobec niej krytykę.
26-letnia Hiszpanka podpisała kontrakt na stanowisko kierowcy rozwojowego pomimo zakończenia w ubiegłym roku serii GP3 na 29. miejscu w klasyfikacji generalnej. Część jej rywali wydawała się być zdegustowana tym faktem sugerując, że Jorda zyskała miejsce F1 ze względu na płeć, wygląd i wartość marketingową, a nie ze względu na talent i wyniki.
Rob Cregan, jej zespołowy kolega z 2012 roku w GP3 napisał na Twitterze:
– Carmen Jorda nie potrafiłaby rozwinąć rolki filmu, a co dopiero hybrydowy samochód F1.
Również Mitch Evans nie powstrzymał się przed napisaniem kilku słów. Otóż korzystając ze swojego konta Twitter odpowiedział Lotusowi oraz Carmen, że dziś nie jest pierwszy kwietnia (współpracę z Carmen Lotus ogłosił 26 lutego br.). Evans zebrał sporo pochwał i jak słusznie zauważyli kibice, jest wielu kierowców, którzy ze względu na brak sponsorów nie mieli szans z Carmen, mimo że zajęli znacznie wyższe pozycje, a nawet wygrali kilka wyścigów.
Jorda zareagowała na krytykę w wypowiedzi dla niemieckiego magazynu Bild.
– Formuła 1 jest pełna zazdrości. Jest niewiele miejsc, więc tylko nieliczni się dostają. Rob jest oczywiście zazdrosny, że to ja tu jestem, a nie on. Życzę mu jak najlepiej, tyle mogę powiedzieć.
Lotus zamierza powierzyć jej pracę w symulatorze, lecz przy ogłoszeniu jej kontraktu stwierdzono, że poprowadzi samochód o oznaczeniu E23, jak i będzie obecna na wyścigach.
– Najpierw muszę zrozumieć, jak działa zespół. Tego, co się dzieje tutaj nie można porównać do GP3.
Hiszpanka nie może wystartować w żadnym wyścigu, ponieważ nie ma koniecznej superlicencji. Jak przyznała, to może poczekać, a swoje przejście do najwyższej kategorii realizuje „krok po kroku”.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: