BMW żegna się z silnikiem V12. Specjalna edycja Serii 7 będzie wyjątkowym samochodem
BMW po 35 latach żegna się z potężnym silnikiem V12. Z tej okazji bawarski producent przygotował specjalną edycję Serii 7.
To koniec pewnej epoki. Po 35 latach wspólnej historii, BMW ostatecznie żegna się potężnym silnikiem V12. Z tej okazji bawarski producent postanowił stworzyć finałową edycję specjalną opartą na M760i xDrive.
Każda z 12 sztuk zaplanowanych do produkcji będzie wyróżniać się specjalnymi oznaczeniami i bogatymi możliwościami konfiguracji. Finałową edycję specjalną wyróżniać będą przede wszystkim po 20-calowe, 5-ramienne felgi, które mogą być wykończone szarością lub czernią. Do wyboru są także niebieskie lub czarne zaciski hamulców i dowolny lakier z palety BMW Individual. Wszystko to w parze z oznaczeniami V12, plakietką z numerem egzemplarza i topowym dostępnym wyposażeniem.
Samochody będzie łączyć jedno – 6,6-litrowy, benzynowy silnik V12 z podwójnym doładowaniem, generujące 609 KM mocy. To w połączeniu z napędem na 4 koła xDrive i 8-stopniową skrzynią automatyczną pozwoli rozpędzać się od 0 do 100 km/h w mniej niż 4 sekundy.
Wszystkie 12 egzemplarzy finałowej edycji specjalnej Serii 7 z silnikiem V12 przewidzianych jest na rynek amerykański. Trafią one wyłącznie do odpowiednich klientów. Czym charakteryzuje się ta odpowiedniość? Podobno wieloletnią historią posiadania BMW Serii 7 z V12 pod maską.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: