BMW serii 7 zauważalnie się zmieniło
BMW wyraźnie zmieniło stylistykę swojego flagowego modelu. Dopracowano również wnętrze, które ma zapewniać jeszcze większy komfort jazdy.
Nowy, bardziej wyrazisty wygląd BMW serii 7 to zasługa wyższego o 50 mm przodu oraz nowej atrapy chłodnicy, która jest większa o 40 procent. Reflektory, opcjonalnie ze światłami laserowymi, są bardziej płaskie, a zewnętrzne wloty powietrza mają teraz duże, lakierowane blendy i charakterystyczne chromowane listwy.
Odświeżony wygląd z boku auto zawdzięcza pionowym skrzelom w przednich błotnikach oraz bocznym listwom ozdobnym biegnącym teraz aż do pasa tylnego. Gruntownie zmodyfikowano również tył samochodu. Kontury pasa tylnego nawiązują do stylistyki blend wlotów powietrza z przodu, a zintegrowane końcówki rur wydechowych mają większe, chromowane obramowania. Nowe, trójwymiarowo ukształtowane i niższe o 35 mm lampy tylne z czerwono-czarnymi kloszami połączono wąską na 6 mm listwą świetlną poniżej chromowanej wstawki między lampami tylnymi.
Luksusowy charakter wnętrza podkreśla skóra Nappa z rozszerzonym stebnowaniem, a także nowe listwy ozdobne z drewna szlachetnego i ambientowy akcent świetlny w stylu przydymionego szkła. Kierownica ma zoptymalizowany układ przycisków wielofunkcyjnych, a niecka do bezprzewodowego ładowania telefonów komórkowych znalazła się w nowym miejscu. Udoskonalono sprzętowo i programowo tablet BMW Touch Command, zaś system rozrywki z tyłu ma ekrany dotykowe Full HD.
Na standardowy BMW Live Cockpit Professional z nawigacją składają się w pełni cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 12,3 cala i ekran mający 10,25 cala. Nowy system operacyjny BMW 7.0 umożliwia bardzo szybki dostęp do ustawień i funkcji, możliwość indywidualnego dostosowania wskazań i multimodalną obsługę za pomocą ekranu dotykowego, kontrolera iDrive, przycisków na kierownicy, sterowania głosowego i za pomocą gestów. Osobisty asystent BMW pozwala na obsługę za pomocą naturalnej mowy.
Większy komfort jazdy zapewnia zoptymalizowana akustyka – lepsze wygłuszenia na tylnych nadkolach, słupkach B, wylotach pasów z tyłu oraz szyby akustyczne po bokach i z tyłu. Dostępny jest też program witalizacji i relaksu oraz trzy tryby Experience z odpowiednio dobranymi funkcjami oświetlenia, klimatyzacji, zapachu, masażu w fotelu, zacieniania, ogrzewania lub wentylacji foteli.
Modernizacji poddano również gamę silników. Wszystkie warianty spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP. Silnik V8 w 750i xDrive ma moc zwiększoną o 80 KM do 530 KM, a V12 w M760Li xDrive ma teraz filtr cząstek stałych. Hybryda plug-in z 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym i ulepszonym akumulatorem wysokonapięciowym, może pochwalić się mocą systemową w trybie SPORT zwiększoną do 394 KM. Zasięg w trybie elektrycznym wydłużony do 50 – 58 km. Ponadto w ofercie dostępne są trzy silniki wysokoprężne, mające moc od 265 KM do 400 KM.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: