BMW Serii 8 po liftingu – podświetlana atrapa chłodnicy, pakiet M w standardzie i trzy silniki do wyboru. Co się zmieniło?

Bawarski producent postanowił uatrakcyjnić ofertę BMW Serii 8. Lifting objął wszystkie wersje modelu.

BMW Serii 8 wkroczyło w połowę cyklu produkcyjnego. Z tej okazji bawarski producent postanowił nieco uatrakcyjnić ofertę modelu i poddał samochód kuracji odświeżającej. Modyfikacje dotyczą każdej z odmian, zarówno nadwoziowych jak i wyposażeniowych.

BMW Serii 8 po liftingu
BMW Serii 8 po liftingu, fot. materiały prasowe / BMW

Z oferty znika wersja M8. Jej miejsce zajmie topowe M8 Competition, które podobno cieszyło się zauważalnie większym zainteresowaniem klientów. Jak zapewnia BMW, wszystkie warianty nowego BMW Serii 8 Coupé, nowego BMW Serii 8 Cabrio i nowego BMW Serii 8 Gran Coupé są standardowo wyposażone w pakiet sportowy M.

Zmiany są minimalne. Wprawne oko dostrzeże delikatnie przeprojektowane zderzaki i zmienione wloty powietrza. Największą nowość stanowi podświetlana atrapa chłodnicy „Iconic Glow”, która jest standardem we wszystkich wariantach modelowych.

BMW Serii 8 po liftingu
BMW Serii 8 po liftingu, fot. materiały prasowe / BMW

Nowe są też wzory felg, lakiery nadwozia i opcje wykończenia wnętrza. We wnętrzu uwagę zwracają zaktualizowane multimedia, które teraz można obsługiwać 12,3-calowym ekranem zamiast 10,25-calowego.

BMW Serii 8 po liftingu
BMW Serii 8 po liftingu, fot. materiały prasowe / BMW

BMW Serii 8 po liftingu – gama jednostek napędowych

Do każdego z samochodów oferowane są trzy silniki. Na szczycie gamy modelowej znajdują się BMW M850i xDrive Coupé, BMW M850i xDrive Cabrio oraz BMW M850i xDrive Gran Coupé). Modele te przenoszą moc silnika V8 o pojemności 4,4 litra i mocy530 KM na drogę dzięki inteligentnemu napędowi na wszystkie koła.

Również 3-litrowy 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy przenosi swój moment napędowy na wszystkie cztery koła. Alternatywnie ten silnik o mocy 333 KM w modelu BMW 840i xDrive Coupé, BMW 840i xDrive Cabrio oraz BMW 840i xDrive Gran Coupé można połączyć również z klasycznym napędem tylnym.

BMW Serii 8 po liftingu
BMW Serii 8 po liftingu, fot. materiały prasowe / BMW

W ofercie pozostaje również silnik diesla. 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny o pojemności 3,0 l generuje moc 340 KM. Zużycie paliwa i emisja spalin tego turbodoładowanego silnika wysokoprężnego zostały dodatkowo zoptymalizowane dzięki zastosowaniu 48-woltowej technologii mild hybrid.

BMW Serii 8 po liftingu
BMW Serii 8 po liftingu, fot. materiały prasowe / BMW

Odświeżone BMW Serii 8 pojawi się w salonach w najbliższych miesiącach. Na polską specyfikację i ceny trzeba jeszcze trochę poczekać.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze