
BMW serii 4 Cabrio po kuracji u AC Schnitzer. Większa moc, większa radość z jazdy?
Wiosna, lato, jesień czy zima? W przypadku nowoczesnych kabrioletów nie trzeba odpowiadać na to pytanie i może cieszyć się nimi o każdej porze roku. A szczególnie można cieszyć się jazdą kabrioletem, jeśli jest to nowe BMW serii 4 Cabrio, które zostało dopieszczone przez specjalistów z AC Schnitzer.
Wiatr targający włosy, może zawiać troszkę mocniej podczas BMW serii 4 Cabrio po kuracji u AC Schnitzer. Wszystko oczywiście dzięki ulepszeniom wydajności dostępnym dla modeli M440i , 430i, 420i i 430d. W zależności od silnika moc wzrasta do 224 KM (w 420i) lub 420 KM (w M440i).

Podczas jazdy kabrioletem kierowca może w pełni cieszyć się niesamowitym dźwiękiem silnika. Tutaj do gry wkracza sportowy tłumik tylny AC Schnitzer ze stali nierdzewnej, z klapami wydechowymi i różnymi końcówkami rur wydechowych w anodach węglowych, chromowanych lub czarnych, zapewniających dźwięczny dźwięk w tle.

Sportowe zawieszenie AC Schnitzer, które charakteryzuje się przyjemną kombinacją sprężyn/amortyzatorów i obniża nadwozie o około. 15-25 mm, sprawi, że pogoń za serpentynami będzie tak samo przyjemna, jak codzienna przejażdżka do pracy.

Eksperci z AC Schnitzer opracowali także specjalne komponenty aerodynamiczne do BMW serii 4 Cabrio. Na przykład przedni splitter zapewnia o 35 kilogramów większą siłę docisku na przednią oś (przy 200 km/h). Cała „aerodynamiczna konwersja” jest nie tylko bardzo funkcjonalna, ale także estetyczna. I pozwala natychmiast rozpoznać, że auto przeszło kurację u AC Schnitzer.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem