
BMW Serii 5 po kuracji u AC Schnitzer. Maksymalny sportowy charakter i innowacje, które nie znają granic
Modelami G30 i G31 Serii 5 LCI BMW podniosło poprzeczkę w klasie biznes. Specjalista ds. tuningu, firma AC Schnitzer, postawiła sobie za cel przesunięcie tej granicy jeszcze dalej i przedstawia kompletny program modyfikacji dla modeli LCI Serii 5.
„Innowacje, które nie znają granic” – z takim założeniem inżynierowie AC Schnitzer pracowali nad ulepszeniami wydajności sedanów Serii 5 (G30) i touring (G31). I podeszli do swojego zadania na poważnie.
Przeczytaj też: BMW X6 jest jeszcze bardziej charakterne! Zobaczcie, jak wygląda po kuracji w warsztacie AC Schnitzer
Więcej dynamiki. Więcej sportowych wrażeń. Więcej elegancji. Modele LCI Serii 5 po kuracji u AC Schnitzer wyznaczają nowe standardy dla pojazdów nadających się do codziennej jazdy, ale także do jazdy po torze wyścigowym.
Po modyfikacjach moc BMW 540i wzrasta z 333 KM do imponujących 400 KM, a zmiany, które zaszły w M550i oznaczają wzrost mocy z 530 KM do 620 KM.
Bezgraniczną i sportową radość z jazdy wspierają elementy aerodynamiczne, których nie powinno zabraknąć w żadnym pojeździe, wyjeżdżającym z warsztatu AC Schnitzer.
AC Schnitzer zapewnia też obu modelom podwójny sportowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, każdy z dwiema chromowanymi lub czarnymi rurami wydechowymi „Sport” lub „Carbon Sport”. Zestawy sprężyn zawieszenia AC Schnitzer, które pozwalają na obniżenie o około 25-35 mm (przód /tył) w porównaniu ze standardowym samochodem, są również dostępne dla wszystkich modeli.
Przeczytaj też: „The Eight” z pakietem sportowym od AC Schnitzer
We wnętrzu pojazdu znajdują się sportowe akcesoria o wysokich walorach estetycznych. Zestaw aluminiowych łopatek zmiany biegów AC Schnitzer, pedały i dopasowany podnóżek, aluminiowa osłona kontrolera BMW iDrive „Black Line” oraz uchwyt na klucze AC Schnitzer zapewniają równowagę między sportowym charakterem a elegancją.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: