
Barton GT 125 – motocykl turystyczny na kategorię B
Barton GT 125 to ciekawa propozycja dla początkujących entuzjastów motocyklowych podróży, którzy nie mają prawa jazdy kategorii A.
Motocykle turystyczne cieszą się ogromna popularnością na naszym rynku. Firma Barton wprowadza na rynek model GT 125, którym mogą jeździć kierowcy posiadający kategorię B.
Barton GT 125 to nowa propozycja w segmencie motocykli adventure o pojemności 125 cm3. Turystyk na kategorię B jest napędzany jednocylindrową konstrukcją o pojemności 124 cm3.

Silnik oferuje 10,8 KM maksymalnej mocy przy 8500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy to 9,8 Nm. Całość trafia na tylne koło za pośrednictwem pięciobiegowej przekładni.
Nowy motocykl turystyczny od firmy Barton wygląda bardzo solidnie, a do tego jest lekki – jego masa to zaledwie 123 kg. Siedzenie umieszczono na wysokości 770 mm – co z pewnością docenią mniej doświadczeni motocykliści. Tym bardziej, że jest to jednoślad przeznaczony dla osób, które posiadają prawo jazdy kategorii B od trzech lat.

Motocykl ma wszystkie cechy typowe dla rasowego turystyka, takie jak wysoko umieszczony przedni błotnik, stelaż pod kufry oraz duży zbiornik paliwa (11 litrów).
Zobacz: Barton wprowadza nowe quady: Pentora 125, Road Hunter 200 i Warrior 250
Producent deklaruje zużycie paliwa na poziomie 2,3 l/100 km. Przy takiej pojemności baku zasięg powinien wystarczyć na co najmniej 400 kilometrów jazdy. Maszynę wyposażono koła o średnicy 17 cali, ale bieżnik opon jest raczej przeznaczony na jazdę po asfalcie.
Barton GT 125 to ciekawa propozycja dla entuzjastów motocyklowych podróży, którzy nie chcą wydawać dużych pieniędzy na motocykl, a do tego nie mają prawa jazdy kategorii A. Katalogowa cena tego motocykla to 10 999 złotych.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: