
Barbara Frenkel przejmuje zarządzanie ważnym działem Porsche
Jako Szefowa Regionu Sprzedaży w Europie Barbara Frenkel zwiększyła w ostatnich latach sprzedaż detaliczną w trzecim co do wielkości regionie sprzedaży o około 10% i wniosła znaczący wkład w dalszy rozwój organizacji detalicznej.
Po 47 latach spędzonych w Volkswagen Group Uwe-Karsten Städter przechodzi na zasłużoną emeryturę. Członek zarządu Porsche AG odpowiedzialny za dział sprzedaży odejdzie z firmy w sierpniu. Jego następczynią zostanie Barbara Frenkel, menedżerka z miasta Hof nad Soławą w południowo-wschodnich Niemczech, która dotychczas kierowała europejskim regionem sprzedaży Porsche. Pracę na nowym stanowisku rozpocznie już 1 czerwca, w ramach okresu przejściowego.
Oliver Blume, prezes zarządu Porsche AG, powiedział:
Barbara Frenkel ma duże doświadczenie, zarówno po stronie dostawcy, jak i klienta, dlatego doskonale pasuje do tej funkcji. Dotychczas wnosiła istotny impuls, jeśli chodzi o naszą pozycję na europejskim rynku – i wzmacniała ją z zyskiem, na przekór trendom.
Przeczytaj też: Porsche zwiększa udziały w Rimac Automobili. Czy w takim razie potwierdzą się plotki o sprzedaży Bugatti?
Barbara Frenkel urodziła się we Frankonii w południowo-wschodnich Niemczech. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w międzynarodowym sektorze dostawców, pracując w dziale zakupów firm Valeo i TRW Automotive.
Przez 19 lat zajmowała różne kierownicze stanowiska w Porsche. Jako szefowa europejskiego regionu sprzedaży – trzeciego co do wielkości na świecie – zwiększyła w ostatnich latach wielkość tutejszej sprzedaży detalicznej o około 10% i wniosła znaczący wkład w dalszy rozwój organizacji detalicznej. Wcześniej Barbara Frenkel piastowała różne stanowiska kierownicze, była m.in. szefową działu systemów i metod kontroli jakości, działu światowych szkoleń dealerskich oraz działu zarządzania i rozwoju sprzedaży, gdzie odpowiadała za kwestie optymalizacji procesów, kwalifikacji oraz cyfryzacji w dziale sprzedaży Porsche AG.
{{ gallery(3225) }}
Najnowsze
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
Filarami filozofii Alpine jest lekkość, francuski savoir vivre oraz uśmiech na twarzy kierowcy. To te elementy przyświecały projektantom modelu A290, bazującego na niedawno wskrzeszonym Renault 5. Elektryczny hothatch nie tylko pokazuje silną zmianę kierunku rozwoju marki, ale jednocześnie stanowi zapowiedź nadchodzącej gamy. Plany producenta obejmują bowiem aż siedem nowych modeli Alpine, które mają zostać wprowadzone […] -
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
-
Motocykliści giną 27 razy częściej niż kierowcy aut! Wypadki na jednośladach w Polsce: statystyki, przyczyny i jak jeździć bezpieczniej
-
Chińskie baterie litowo-jonowe biją rekordy! 520 km zasięgu w 5 minut – czy to koniec ery spalinówek?
Zostaw komentarz: