Audi i Ford odpowiadają na reklamę General Motors... pizzą i łososiem!

10 lutego 2021
4
Walcząc z Norwegiem, pamiętaj o zabraniu ze sobą łososia. Co?

Ford i Audi postanowili zareagować na reklamę General Motors „No Way, Norway” , przygotowaną specjalnie na Super Bowl, i w jakiś sposób dyskusja na temat globalnej elektromobilności doszła do punktu, w którym zastanawiamy się co powinno znajdować się na pizzy.

Przypomnijmy: w reklamie „No Way, Norway” Will Ferrell atakuje Norwegię, agresywnie ale zabawnie, za to, ile samochodów elektrycznych sprzedaje się w skandynawskim kraju.

Przeczytaj też: Elektryzującą reklama General Motors z okazji Super Bowl. W roli głównej Will Ferrell i samochody elektryczne!

Ale, ale... we wcześniejszym zwiastunie reklamy (tak, dobrze czytacie: zwiastunie reklamy) dowcipny Ferrell zamówił pizzę dla... całej populacji Norwegii. Dokładnie pięć milionów pizz z anchois.

Ford of Norway zobaczył ten zwiastun i z pomocą elektrycznego Mustanga Mach-E dostarczył pizzę mieszkańcom Oslo.  Bo widzice, Ford of Norway już sprzedaje pojazdy elektryczne, a GM jeszcze nie. To nie jest żart, to się zdarzyło naprawdę.

Ale to nie koniec! Tu (z jakiegoś powodu) wkracza Audi. Norweskie ramię filmy zaprezentowało reklamę z udziałem Kristofera Hivju, który dziękuje Ferrellowi za pizzę, a potem zdaje sobie sprawę, z czym ona jest.

Ale to nie koniec pizzowo--rybnej-elektrycznej sagi. Audi nawiązuje do innego zwiastuna reklamy GM, w którym Ferrell parafrazuje to, co rzekomo czytał w norweskiej książki historycznej, o tym, że w pewnym momencie „dwóch facetów o imieniu Olaf stoczyło pierwszą walkę, w której policzkowali się makrelą”. Hivju zwraca uwagę, że prawdziwi Norwegowie policzkują się nie makrelą, ale łososiem.

Tak więc pamiętajcie, jeśli planujecie pojedynek z Norwegiem, koniecznie weźcie ze sobą łososia.

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!