
AddArmor Ferrari 458 Speciale – ma 605 KM mocy i jest tak samo szybki, jak „nieuzbrojony” model
AddArmor wykorzystał najnowsze osiągnięcia technologii opancerzenia, aby zbudować Ferrari 458 Speciale, które może przetrwać uderzenia .44 Magnum, przyspieszając od 0 do 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.
Założona przez weteranów wojskowych i weteranów organów ścigania firma z Kalifornii wyjaśniła, że chce zbudować opancerzony Speciale bez poświęcania wydajności lub jakości obsługi modelu. Jest to o wiele trudniejsze zadanie niż się wydaje, ponieważ najprostszym sposobem uczynienia samochodu kuloodpornym jest dodanie do niego ciężkich blach.
Prezes firmy, Jeff Engen, stwierdził:
Ciężkie pojazdy są zwykle powolne, a powolny cel jest łatwym celem. W sytuacjach, w których klienci potrzebują ochrony, prędkość jest zawsze zaletą.
Przeczytaj też: Piękno dźwięku Ferrari 458 Italia – film
AddArmor ulepszył 458 Speciale lekkim pancerzem, który jest 10 razy mocniejszy i 60% lżejszy niż stal balistyczna. Osiągnął poziom pancerza B4, co oznacza, że supersamochód może wytrzymać kule wystrzelone z pistoletu, ale już AK-47 lub karabin o dużej mocy mogą się przez niego przebić.
Opancerzony 458 waży tylko 30 kilogramów więcej niż zwykły egzemplarz. Nadal oferuje 2,8-sekundowy sprint od 0 do 100 km/h i nadal jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.
Przeczytaj też: Nowożeńcy rozbili Ferrari 458 Spider
AddArmor podkreśla, że 458 Speciale to jednorazowy prototyp zbudowany, aby pokazać, jak daleko zaszła technologia opancerzenia.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: