Kilka słów o głównym bohaterze „Dni Fiata”, nowym Punto Evo. Słowo „Evo” w nazwie modelu, podkreśla ewolucję w projekcie samochodu, który ma za zadanie kontynuować sukces swojego poprzednika, Grande Punto, a dzięki licznym innowacjom ma stać się punktem odniesienia w kwestii technologii, bezpieczeństwa i stylu. Posiada wyposażenie, które dotąd było zarezerwowane dla samochodów klasy wyższej lub w ogóle niedostępne, m.in:
- – system multimedialny Blue&Me TomTom z nawigacją, portem USB, obsługą komend głosowych w języku polskim i przyciskami sterowania na kierownicy,
- – system Start&Stop samoczynnie wyłącza silnik podczas postoju i następnie włącza go ponownie,
- – siedem poduszek powietrznych w tym poduszka kolanowa kierowcy,
- – system asystujący przy ruszaniu pod górę Hill Holder.
Jednak prawdziwą rewolucja w projekcie „Evo” są nowe silniki MultiAir o przełomowej dla silników benzynowych technologii. Pozwalają one na zwiększenie mocy do 12 %, przy zmniejszeniu zużycia paliwa
aż do 16 %. Silnik 1.4 MultiAir dysponuje mocą 105 KM, a tej samej pojemności ale turbodoładowana jednostka generuje moc 135 KM.
Punto Evo jest przystępne cenowo a dodatkowo dostępne w promocyjnym kredycie 2 lata 0%. Ceny modelu rozpoczynają się od 41 990 zł za wersję 1.2 Active.
Wszystkie samochody Punto Evo objęte są 3-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: