Kilka słów o głównym bohaterze „Dni Fiata”, nowym Punto Evo. Słowo „Evo” w nazwie modelu, podkreśla ewolucję w projekcie samochodu, który ma za zadanie kontynuować sukces swojego poprzednika, Grande Punto, a dzięki licznym innowacjom ma stać się punktem odniesienia w kwestii technologii, bezpieczeństwa i stylu. Posiada wyposażenie, które dotąd było zarezerwowane dla samochodów klasy wyższej lub w ogóle niedostępne, m.in:
- – system multimedialny Blue&Me TomTom z nawigacją, portem USB, obsługą komend głosowych w języku polskim i przyciskami sterowania na kierownicy,
- – system Start&Stop samoczynnie wyłącza silnik podczas postoju i następnie włącza go ponownie,
- – siedem poduszek powietrznych w tym poduszka kolanowa kierowcy,
- – system asystujący przy ruszaniu pod górę Hill Holder.
Jednak prawdziwą rewolucja w projekcie „Evo” są nowe silniki MultiAir o przełomowej dla silników benzynowych technologii. Pozwalają one na zwiększenie mocy do 12 %, przy zmniejszeniu zużycia paliwa
aż do 16 %. Silnik 1.4 MultiAir dysponuje mocą 105 KM, a tej samej pojemności ale turbodoładowana jednostka generuje moc 135 KM.
Punto Evo jest przystępne cenowo a dodatkowo dostępne w promocyjnym kredycie 2 lata 0%. Ceny modelu rozpoczynają się od 41 990 zł za wersję 1.2 Active.
Wszystkie samochody Punto Evo objęte są 3-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Najnowsze
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
Budowa dróg często wiąże się z występowaniem nieprzewidzianych utrudnień. Rzadko zdarza się, aby były one tak interesujące jak te na budowie drogi ekspresowej S1 między Oświęcimiem i Dankowicami, gdzie odkryto cenne pozostałości sprzed tysięcy lat. -
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
-
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Zostaw komentarz: