
Motoryzacja i piłka nożna. Jak Maserati połączy te dwa odmienne światy?
Stulecie łączenia innowacji, designu i pasji sprawiło, że przez lata Maserati stworzyło wiele kultowych pojazdów, które na zawsze zmieniły sposób, w jaki świat postrzega motoryzację. Dziś ten wyjątkowy włoski przepis nabiera nowego znaczenia wraz z pojawieniem się nowego ambasadora marki.
Globalna ikona sportu, filantrop, biznesmen i pionier stylu: David Beckham jest idealnym partnerem do towarzyszenia Maserati w kolejnym etapie motoryzacyjnej podróży, przekraczając granice i pchając markę do przodu w luksusowej motoryzacji XXI wieku.
Przeczytaj też: Maserati wprowadza nową edycję specjalną dla modeli Levante i Ghibli
Paolo Tubito, dyrektor ds. marketingu Maserati, powiedział:
Marka idzie do przodu, i właśnie zapoczątkowała nową erę. Maserati pragnie rzucić wyzwanie statusowi quo, będąc innowacyjnym z natury, napędzanym pasją i wyjątkowym producentem. Nasze partnerstwo z Davidem jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości.
Na dobry początek współpracy, nowy ambasador Maserati miał okazje przekonać się, ile radości daje jazda Levante Trofeo.
Przeczytaj też: Restomod Maserati Shamal może stać się rzeczywistością
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: