Mini Cooper SE z pakietem od AC Schnitzer! Od teraz jest bardziej sportowy i dynamiczny
Dzięki specjalnemu pakietowi od AC Schnitzer Mini Cooper SE jest bardziej sportowy i dynamiczny.
3-drzwiowe Mini jest prawdziwą ikoną, od czasu premiery modelu w 2001 roku. Dlatego logiczne jest, że pierwsze w pełni elektryczne Mini jest również „hatch”. A teraz nabiera jeszcze bardziej sportowego i dynamicznego wyglądu dzięki specjalnemu pakietowi od AC Schnitzer.
Przeczytaj też: Test Mini Cooper SE – elektryczny mini gokart
Aerodynamiczne rozwiązanie dla 3-drzwiowego Mini Cooper SE składa się z łatwego w montażu, czarnego przedniego splittera, który znacznie poprawia docisk Mini. Splitter można zamontować bez dodatkowego malowania. Wykonany jest z polimeru ASA i charakteryzuje się szczególnie dużą wytrzymałością, sztywnością i odpornością na warunki atmosferyczne.
{{ image(34254) }}
Ze względu na większą masę pojazdu Mini Cooper SE po kuracji AC Schnitzer otrzymuje nowy zestaw sprężyn zawieszenia, które zostało całkowicie przeprojektowane. Obniżenie środka ciężkości pojazdu o ok. 25-35 mm z przodu i ok. 20 – 30 mm z tyłu, powoduje zauważalny wzrost dynamiki jazdy i lepsze prowadzenie na zakrętach. Umożliwia to znacznie bardziej sportowy styl jazdy.
{{ image(34253) }}
Przeczytaj też: Czy Mini Cooper SE może holować samolot Boeing 777F?
Kompletny zestaw kół z obręczami AC Schnitzer AC1 w rozmiarze 7,5 x 19″i oponami 215/35 R 19 to również inwestycja w zwiększoną dynamikę jazdy i bezpieczeństwo. Aby zachować komfort jazdy przy zastosowaniu większych rozmiarów kół, AC Schnitzer zdecydował się na sportowe, konwencjonalne opony. Konwencjonalne opony mają lepsze tłumienie, i tym samym zapewniają zauważalnie większy komfort jazdy
{{ gallery(3218) }}
By wnętrze Mini Cooper SE również nabrało bardziej sportowego charakteru, dostępne są aluminiowe pedały AC Schnitzer i aluminiowa osłona „Black Line” kontrolera systemu iDrive.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: