AddArmor Ferrari 458 Speciale – ma 605 KM mocy i jest tak samo szybki, jak „nieuzbrojony” model
AddArmor wykorzystał najnowsze osiągnięcia technologii opancerzenia, aby zbudować Ferrari 458 Speciale, które może przetrwać uderzenia .44 Magnum, przyspieszając od 0 do 100 km/h w mniej niż trzy sekundy.
Założona przez weteranów wojskowych i weteranów organów ścigania firma z Kalifornii wyjaśniła, że chce zbudować opancerzony Speciale bez poświęcania wydajności lub jakości obsługi modelu. Jest to o wiele trudniejsze zadanie niż się wydaje, ponieważ najprostszym sposobem uczynienia samochodu kuloodpornym jest dodanie do niego ciężkich blach.
Prezes firmy, Jeff Engen, stwierdził:
Ciężkie pojazdy są zwykle powolne, a powolny cel jest łatwym celem. W sytuacjach, w których klienci potrzebują ochrony, prędkość jest zawsze zaletą.
Przeczytaj też: Piękno dźwięku Ferrari 458 Italia – film
AddArmor ulepszył 458 Speciale lekkim pancerzem, który jest 10 razy mocniejszy i 60% lżejszy niż stal balistyczna. Osiągnął poziom pancerza B4, co oznacza, że supersamochód może wytrzymać kule wystrzelone z pistoletu, ale już AK-47 lub karabin o dużej mocy mogą się przez niego przebić.
Opancerzony 458 waży tylko 30 kilogramów więcej niż zwykły egzemplarz. Nadal oferuje 2,8-sekundowy sprint od 0 do 100 km/h i nadal jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.
Przeczytaj też: Nowożeńcy rozbili Ferrari 458 Spider
AddArmor podkreśla, że 458 Speciale to jednorazowy prototyp zbudowany, aby pokazać, jak daleko zaszła technologia opancerzenia.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: