
Mercedes-Benz Klasa G: off-roadowa ikona doczekała się 400-tysięcznego egzemplarza. Do kogo trafi?
Klasa G jest produkowana od ponad 40 lat, od 1979 r. Teraz ta off-roadowa ikona doczekała się 400-tysięcznego egzemplarza. Do kogo trafi czerwony Mercedes-Benz G 400 d z linii produkcyjnej w Grazu?
Trafi do „stałego” klienta z Nadrenii, który jest wieloletnim fanem kanciastego klasyka i obecnie ma w swojej kolekcji około 20 sztuk „Gelendy”. Jego motto? „Bez Klasy G nie mogę się obejść”.
Czytaj także: Test Mercedes G 350d – czterdziestolatek w życiowej formie
Jesteśmy bardzo dumni, że wyprodukowaliśmy już 400 000 egzemplarzy Klasy G. To świetna okazja, by podziękować naszym lojalnym klientomi fanom, a także naszym pracownikom – nie wspominając o naszym partnerze produkcyjnym w Grazu, firmie Magna Steyr. Obecny popyt znacznie przewyższa dostępne moce produkcyjne. – podkreślił dr Emmerich Schiller, szef działu pojazdów terenowych i dyrektor generalny Mercedes-Benz G GmbH w austriackim mieście Graz. Piszemy już kolejny rozdział w tej historii sukcesu: elektryzujemy tę serię, aby Klasa G miała bezemisyjne perspektywy. Dzięki temu przyszłość naszej ikonie niestraszna.
Nowa odsłona Klasy G zadebiutowała w 2018 r. Na drodze i na nieutwardzonych szlakach, niezależnie od warunków eksploatacji, ten terenowy pojazd imponuje osiągami, najnowocześniejszymi systemami wspomagającymi, znakomitym prowadzeniem oraz poziomem bezpieczeństwa.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: