Sarah Lezito – francuska stunterka motocyklowa. Film
Gdy odkryła, że na quadzie można jeździć na dwóch kołach, to postanowiła zostać stunterką. Bez lęku przesiada się na coraz większe motocykle, a jej umiejętności wzbudzają podziw.
Sarah Lezito podczas ewolucji. |
![]() |
fot. materiały prasowe zawodniczki |
Sarah Vignot (przydomek Lezito) pochodzi z Champagne-Ardenne we Francji, urodziła się w 1992 roku i od 13 roku życia interesuje się stuntem motocyklowym. Jej rodzice byli początkowo przeciwni takiej pasji, widząc w niej jedynie zagrożenie dla zdrowia córki. Jednak po kilku pokazach i poznaniu jej motocyklowych przyjaciół – zaakceptowali tę pasję i często jeżdżą z nią na pokazy.
Przeczytaj także nasz wywiad z Leah Petersen, kobietą ze stuntem we krwi. Polecamy także rozmowę z polską stunterką Moniką Koch oraz materiał o Jessice Main – gwieździe stuntu i kaskaderki motocyklowej. |
Rozpoczęła od quada, by w wieku 16 lat przesiąść się na Yamahę DTX 125, a dwa lata później na Hondę CB500. Teraz jeździ już na większych motocyklach: Kawasaki ZX-6R i Hondzie CBR 600 RR.
Sarah Lezito podczas Stunt GP w Bydgoszczy. |
![]() |
fot. materiały prasowe zawodniczki
|
Wspierali ją przyjaciele, a inspiracji szukała także w internecie. Dzięki swojej motywacji i wytrwałości bardzo szybko rozwinęła swoje umiejętności:
– Często się przewracam, ale zawsze daję z siebie wszystko. Jestem zbyt zdeterminowana. Ciesz się jazdą i ciesz się każdą sekundą swojego życia – takim mottem kieruje się Sarah.
One out of Billion Girls – Sarah Lezito
Sarah Lezito – Streetbike Freestyler 2011
Jej talent szybko został doceniony – występowała w wielu konkursach, pokazach kaskaderskich i w serialu. Została także ambasadorem modelu KTM Duke 125.
Sarah Lezito wystąpiła także w Polsce podczas Stunt GP w Bydgoszczy – zakwalifikowała się do finału i jako jedyna kobieta ostatecznie zajęła 19-stą lokatę.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: