
Mercedes-AMG GLE oraz GLS z silnikiem V8 EQ Boost. Znamy ceny w Polsce!
W Polsce można zamawiać już nowe SUV-y Mercedes-AMG GLE i GLS z serii 63. Wszystkie warianty napędza 4-litrowy silnik AMG V8 biturbo, po raz pierwszy współpracujący z rozrusznikiem-alternatorem EQ Boost. Krótkotrwale zapewnia on dodatkowe 22 KM i 250 Nm, a także zasila pokładową instalację elektryczną 48 V.
Mercedesy-AMG GLE i GLE Coupé z serii 63 oferowane są w dwóch wersjach: bazowej (moc 571 KM i maksymalny moment obrotowy 750 Nm) oraz topowej S (612 KM i 850 Nm). Już podstawowe odmiany przyspieszają od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,0 s. Mocniejsze potrzebują na to 3,8 s.
Ceny nowych SUV-ów Mercedes-AMG w Polsce:
Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+: 599 200 zł
Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+: 653 765 zł
Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupé: 678 900 zł
Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+ Coupé: 751 458 zł
Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+: 754 000 zł
Rozbudowana lista wyposażenia seryjnego GLE 350 de 4MATIC Coupé obejmuje m.in. reflektory matrycowe MULTIBEAM LED, automatyczną klimatyzację, zestaw kamer 360°, liczne systemy wspomagające komforti bezpieczeństwo oraz pakiet wizualny AMG dla nadwozia z 20-calowymi obręczami. GLE 350 de 4MATIC Coupé kosztuje w Polsce od 391 700 zł.
Tradycyjnie Mercedes-AMG oferuje szereg unikalnych możliwości personalizacji. Na życzenie lub w standardzie, zależnie od wersji, dostępne są m.in.: osłona silnika z włókna węglowego, pasy bezpieczeństwa designow kolorze czerwonym, a także pakiet kierowcy AMG, obejmujący m.in. zwiększenie prędkości maksymalnej z 250 do 280 km/h (dla odmian bazowych).
Pandemia koronawirusa to wyzwanie dla wszystkich. Życzymy wam jak najmniejszej liczby koniecznych podróży! Z pewnością trzeba się do nich odpowiednio przygotować i zwrócić uwagę na następujące kwestie:
– dezynfekcja samochodu;
– tankowanie samochodu – jak zrobić to bezpiecznie?
– jak długo wirus utrzymuje się na poszczególnych elementach w samochodzie?
– wyjazd za granicę Polski podczas epidemii koronawirusa;
– kiedy Państwo może zabrać ci auto?
Warto przeczytać: Koronawirus – publikujemy najważniejsze informacje dla kierowców
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: