
BMW Serii 8 po liftingu – podświetlana atrapa chłodnicy, pakiet M w standardzie i trzy silniki do wyboru. Co się zmieniło?
Bawarski producent postanowił uatrakcyjnić ofertę BMW Serii 8. Lifting objął wszystkie wersje modelu.
BMW Serii 8 wkroczyło w połowę cyklu produkcyjnego. Z tej okazji bawarski producent postanowił nieco uatrakcyjnić ofertę modelu i poddał samochód kuracji odświeżającej. Modyfikacje dotyczą każdej z odmian, zarówno nadwoziowych jak i wyposażeniowych.

Z oferty znika wersja M8. Jej miejsce zajmie topowe M8 Competition, które podobno cieszyło się zauważalnie większym zainteresowaniem klientów. Jak zapewnia BMW, wszystkie warianty nowego BMW Serii 8 Coupé, nowego BMW Serii 8 Cabrio i nowego BMW Serii 8 Gran Coupé są standardowo wyposażone w pakiet sportowy M.
Zmiany są minimalne. Wprawne oko dostrzeże delikatnie przeprojektowane zderzaki i zmienione wloty powietrza. Największą nowość stanowi podświetlana atrapa chłodnicy „Iconic Glow”, która jest standardem we wszystkich wariantach modelowych.

Nowe są też wzory felg, lakiery nadwozia i opcje wykończenia wnętrza. We wnętrzu uwagę zwracają zaktualizowane multimedia, które teraz można obsługiwać 12,3-calowym ekranem zamiast 10,25-calowego.

BMW Serii 8 po liftingu – gama jednostek napędowych
Do każdego z samochodów oferowane są trzy silniki. Na szczycie gamy modelowej znajdują się BMW M850i xDrive Coupé, BMW M850i xDrive Cabrio oraz BMW M850i xDrive Gran Coupé). Modele te przenoszą moc silnika V8 o pojemności 4,4 litra i mocy530 KM na drogę dzięki inteligentnemu napędowi na wszystkie koła.
Również 3-litrowy 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy przenosi swój moment napędowy na wszystkie cztery koła. Alternatywnie ten silnik o mocy 333 KM w modelu BMW 840i xDrive Coupé, BMW 840i xDrive Cabrio oraz BMW 840i xDrive Gran Coupé można połączyć również z klasycznym napędem tylnym.

W ofercie pozostaje również silnik diesla. 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny o pojemności 3,0 l generuje moc 340 KM. Zużycie paliwa i emisja spalin tego turbodoładowanego silnika wysokoprężnego zostały dodatkowo zoptymalizowane dzięki zastosowaniu 48-woltowej technologii mild hybrid.

Odświeżone BMW Serii 8 pojawi się w salonach w najbliższych miesiącach. Na polską specyfikację i ceny trzeba jeszcze trochę poczekać.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: